by amanda

| Vardag

Måndag idag, snark liksom. Slutade klockan 2 och nu sitter jag hemma hos Ulrika. Vi snackar om gymnasium och dricker te. När Linnea och Lisa slutat skolan så ska vi mötas för att åka in till stan. Ta en fika, plugga och sådär. Får se när jag kommer hem men bloggar mer då. Pussar & Kramar :)

EMMAS!

asså åhh vill också fika där :O kram

MICHAELA - FOTO

sv: vad bra :)

det är bra här med!

Vad gör du idag?

elsa!♥

samma här!<3

Sophie' ♥

- aw tack :D

linnea holmdén (hobbyfotograf)

mysigt c: allt bra med dig?

Canan Zanyar <3

okej vad bra då, jo tack det är också bra med mig :) h2h3h3h3 fina bilder ;)

Amanda

Fin blogg, följa varann via bloglovin? :D

emelieeriksson

va bra! :)

haft en bra dag? :)

kram!

Lisa

sv; ja verkligen:D

julia

Ush, gillar inte heller måndagar.. Vem gör lixom? :P

Johanna

Svar : Ångrade mig, dels för att jag tyckte det var för mycket inriktning. Om jag skulle tagit den linjen så hade det varit inriktning på just media och journalistik och jag var liksom inte säker på ifall det var någonting jag ville göra i framtiden. Med den linjen jag går nu så är det mest grundsaker vi lär oss som man kan använda överallt. Sen tyckte jag inte att någon av de skolor som jag var och kollade på var speciellt bra eller låg speciellt bra för mig :) <3

sofia

hehe, jaa me :D

Anonym

sv: vad gör du då? ;)

Anna med A

soft :)

Amanda Matanovic ☆

svar: Det är bara bra, vad har du gjort idag då? :D

kajsa

sv: så, nu har jag lagt till dig :)

FlizanLizan

sv: ont i halsen och öronen och super snorig och huvudvärk/migrän :/

♫♪ Sandra T

ha en bra vecka! :)

ronja

hahah härlig bild :D!

Caroline

Söt header du har :)



Skulle bli jätteglad om du kunde hjälpa mig med ett litet

tips i det här inlägget! Tack på förhand :)

http://smac.blogg.se/2011/november/help-me.html#comment

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv; tack dsm:D:!

Gabriella

Superfin blogg!

Lust att göra bloglovinbyte? :)

malinsfotoblogg.se ♥

svar: skulle inte våga se den själv .O

marina

sv. ah :) härligt bild, haha :) älskar knas bilder.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa :D!

Michelle

SV: aa, söt bild :)

jennifer

sv: så bra :)

okej, sam-beteende verkar vara väldigt populärt! ;)

nej jag ska också börja gymnasiet nästa år.

har kollat på samhälle-internationell och två estetiska linjer: Dans&Teater och Media.

Tror det lutar mest åt media :)

Linnea Montazami ♥

Hej jätte fin blogg :) allt bra?



Är du intresserad av kläder? ( klart du är haha )



kolla in mitt inlägg! ALLT ÄR ROSA <3 http://www.nattstad.se/Babiiee01?id=2113735

Nathalie Tegelstam

Sv; den är toppen! :)

Malin

Mysigt:)

elsa!♥

tack sötnos!

SÖta ni är!<3

EMMAS!

hihi :D

hur mår du idag? kram

Patricia♡

Sov så gott när du går och lägger dig!

matilda

sv: jodå, lite halvsjuk men. ;c

Sophie' ♥

ska ta och sova nu så natti natti :)

kram <3

Amanda Matanovic ☆

Godmorgon .. allt bra med dig idag? :D

isabella

allt bra? :)

t h a i p i n n e n ♥

sv; ja den är cool ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: