by amanda

| Vardag
Checka coola grabbens blogg! Så jävla rolig :D

Idag när vi slutat vid 3 stannade jag kvar en timme och pluggade matte. Mötte sedan Cecilia och vi åkte till bowling träningen. Det var kul och lärorikt som vanligt. Det gick helt okej, ibland lyckades jag bra och ibland verkligen inte. Sedan följde jag med de och storhandlade, nu är jag hemma och äter middag. Känner mig slut i hela kroppen -.- Kisses

bild lånad från google
ronja

snygg!

EMMAS!

sv: hehe okeej :D pengar och en systemkamera :D kram

thaipinnen

sv; blev du intresserad av ngt speciellt?:D

Michelle♥

SV: Varsegod :)

linnea holmdén (hobbyfotograf)

- har lagt till dig nu :) säg till när du lagt till mig

sofia

skolan å varit me två kompisar, dusj? :D

EMMAS!

hehe tack :) längtar du till jul?:D kram

Anonym

sv: hahahhahahaha fråga mig inte! xd

Anna med A

tack :)

Johanna Rise

Härligt! Lycka till :)

Allt bra med dig?

Anonym

vad gör du?

Sophie' ♥

- jag är ganska kort jag med, 167 cm, typ som André haha tror han KANSKE är kortare än mig :) <3

Louise- fd sepenteen.blogg.se

säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig med :)

MICHAELA

allt bra med dig idag? :)

sofia

okejj :D

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

snyggg!

Sv; idag har ja typ bara kollat satc dusj?:D

EMMAS!

haha nää kommer inte få en kamera heller säkert men aa kan ju köpa vad jag vill om jag får massa pengar ist =D kram

elsa!!<3

Haft en bra dag ?:D

Michelle♥

SV: Ska sova över hos en kompis o så, dudå? :)

Anonym

- hot!

Sv Jorå, jag har sovit bort hela kvällen så nu väntar man på morgondagen istället ;) Ska du göra nåt kul?

EmJo

jag har skrivit alla texter om jag inte har skrivit något annat <3

molly

Sv: Haha, så bra då ;)

MMEELI.SE / bohofreak

sv: hehe :D

Anonym

sv: kul du tkr de :D

Malin

Godmorgon!

Hoppas du får en bra dag:)

Johanna Rise

sv: Jodå, allt är bra! :) Några planer för ikvälL?

EMMAS!

sv: jag med :D

Hur mår du idag?:D kram

HANNA

sv: typ ett objektiv :D

who?

Vill du vinna en Iphone 4s? Anmäl dig direkt på min blogg då! :)

(Förlåt om du inte gillar reklam)

Lisa

ögongodisss^;)

Johanna

Svar : Haha ja jag vet :) <3

elin

sv: jaaa :D!!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D!

josefine

okej, allt är bra :)

Vad gör du ?

'Bea

Hej igen :D !

Kikade in här igen hos dig och din fina blogg nu och undrar bara om du har några roliga planer för helgen :D ?



Kram Bea

Hoppas att du får en grymt bra helg! (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: