by amanda

| Vardag
Idag när vi slutat åkte jag, Bella och Ulrika hem till Bella. Vi kollade på film, åt och drack hennes egen gjorda chailatte. Mumsigt! Vid halv 6 mötte vi Elin och Filippa inne i stan. Vi gick på bio och såg världens bästa Breaking dawn! Kommer skriva om den så fort jag får tid. Gick sedan hem till Wille med honom, Filippa och Rikard. Erik kom och efter en stund gick jag hem. Nu äter jag lite men ska snart sätta mig vid tv:n. Hörs imorgon, pussar ♥


Bild lånad från google
Johanna

Svar : Så lite så :)



Ja det var sjuuukt gott också :D <3

molly

Den vill jag också se!

Bella Davis

Heej =) Du har väl inte glömt och kolla in min nya blogg på veckorevyn? Gör det isf ;) Kram Bella Davis

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Taack :D

Cajsa

jag va med i en konsert i helgen. själv?

Rebecka

Åhh den är så bra!! :)

Michelle♥

SV: Tack så mycket!

visst var breakin dawn braa? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hon trodde att hennes kille skulle och och säga det till min kille och sen skulle han säga det till mig. så blev hon sur och då fick bara dåligt samvete för inget, så han pratade med min kille och jag fick skiten! :o

SV ja, såna böcker är bra ju :). jag läser inte mkt längre, men tidigare läste jag hela tiden. men tiden går grymt bort när man läser tycker jag, så bra tidsfördriv haha ;)

ronja

sv: tackar :-)!

Anonym

sv: följer dig nu, nu får du lägga till mig :)

Haidi Jakobsson

SVAR: hihi taaack :)

Anna med A

teve :)

EMMAS!

aah :D allt bra? kram

sandra

- så lite så :)



åh breaking dawn är så sjukt bra :D

Erika Nilsson

sv; Tack! :D

Ååå mums chailatte! :>

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Nej de har jag inte hehe:)

Anna med A

Ja :)

EMMAS!

sv: jaha okej, jo helt okej fast lite ont i huvet :O kram

Sandra

Gott, de e bra med mig :) Gör du för skoj då?

Sandra

Samma här faktiskt :)

Patricia♡

Sov Gott!

EMMAS!

sv: aa jag ska göra de om de inte går över snart ;D kram

Sandra

Yes :D

Sandra

haha tack ;)

Ramina

Vilken fin blogg:D, chekka gärna in min blogg.Kram

EMMAS!

sv: jaa as gott :D vill se den filmen:) kram

Canan zanyar <3

viiisst den var skiit bra!!! :D

Sv Underbart. Sovit gott inatt då?

Anna med A

Vad gör du? :)

Patricia♡

Tack:) visst är den rosa och fin ja.:)



Kram

amanda

hihi :d allt bra? :)

Hans och Hennes

skäms lite när jag inte sätt den än...

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Jajjemen :D

elin

åh ska se den imorgon! :D

EMMAS!

sv: jaa jag vill :D

Bella davis

Jo tack det är toppen med mig ;) några planer för dagen ? =) kram !

who?

den var så jeeefla gryyyym!

Canan Zanyar <3

Hej!

har slutat blogga på hairstyle.blogg.se

men har skaffat en ny blogg där jag uppskattar att du läser och hänger kvar.

KRAM! :)

min nya blogg

http://cananzanyar.blogg.se

johanna

sv: jaaa! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: