-

| Djupt
Anna med A

teve :)

Emelie

Jätte fin bild! Sååå fin ;)

Svar: Hihi kanske det men dom är så söta!^^

' Saveu - Music & Chaos, It's life

fett bra text :D

' Saveu - Music & Chaos, It's life

Nej, jag har anpassad studiegång pga min spyfobi. Har intyg från psyk att jag mår så dåligt osv så pluggar hemifrån. Jag ska åka som terapi å min fobi typ, därför godkänner skolan att jag åker fast jag går iskolan. Det var min egen idé haah. :)

BEa

Jag gillar verkligen din blogg :D ! Har du gjort designen och allt själv??



Kram!

EMMAS!

sv: ja :) allt bra idag?:D kram

Louise

jadå det gör jag :)

Sophie' ♥

- okej va kul :D haha jag vill fan se den igen :D <3

ronja

finfin bild!

Nathalie Tegelstam

Sv; ja men eller hur!

deniseholmsten

Nu har jag en " gissa kändisen" tävling, ALLA som gissar rätt får en länkning! så vad kan du förlora ? :) Håller tummarna för att du gissar rätt! kram finis!



Direkt länk till tävlingen : http://deniseholmsten.blogg.se/2011/november/vem-ar-kandisen.html#comment

josefine

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

Max l

finns det ens något skit med dig? :O

du ser för underbar ut ;) <3

ronja

sv: åh men tack amanda, du är!:o

' Saveu - Music & Chaos, It's life

den är för min tarmmedicin och huvudvärk osv

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :)

- Swedish Source Of The PLL

sv: hehe håller med :D

EMMAS!

okej med mig är de bra =) vilken fin bild :D kram

Johanna

Svar : Alltså det är inte så att jag måste ha en kille, absolut inte. Jag klarar mig bra utan, men skulle vara sjukt skönt att ha någon bara.. :)



Jag pratade aldrig med Henke om att jag ville ha en kille och så, men han vet ju om allt med tobbe, och även allt med jesper självklart. Han var ett sjuuukt stort stöd för mig när det var som värst med tobbe, när han höll på med sina dumheter.. Du förstår vad jag menar va? Vill inte skriva ut det såhär öppet.. Tror även att det är därför jag saknar honom. För att han alltid ställde upp och hjälpte mig med allt..



Han kan absolut blivit rädd, men det kan inte varit för att han inte är redo för ett förhållande. För så långt har vi aldrig pratat. Jag har mer tänkt i dom banorna att han kanske blev rädd över att han kanske började få känslor för mig och att han inte ville det på ett sätt för det skulle förstöra en massa, när han liksom inte var säker på vad jag kände. Jag vet faktiskt helt ärligt inte vad jag känner för honom. Vill nog inte erkänna det för mig själv riktigt, men tror att jag faktiskt gillar honom lite smått och har nog gjort det ett tag.



Men nej, har inte pratat med honom något mer.. Men funderar på att skriva till honom snart. <3

EMMAS!

hehe aaw ja de är skönt :D kram

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

Gillar du tävlingar?Vill du vinna en julklapp till någon eller dig själv?

JA?

Då har jag just nu 2 tävlingar igång och fler är pågång:)

Dagens blogg: http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment



Vinn tandblekning: http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-tandblekning.html#comment

Malin

Bra text! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)!

Erika Nilsson

sv; TackTack! :D

Nathalie Tegelstam

Sv; japp :D

Sophie' ♥

ha en bra helg! :D <3

♫♪ Sandra T

fin bild :)

Josefine

Fin :)

Anna med A

Ja (:

sandra

sv: haha jag kommer inte ihåg vad jag skrev xD

sabina

Vilket smart citat! :)

Det stämmer verkligen :)

Sv Jo det är bra - själv då?

Johanna

Svar : Jo vore jävligt skönt om det inte bara var en massa problem med dom hela tiden.. Kan hålla med i det din killkompis sa, och det kanske är så det är med henke utan att jag tänkt på det men känns samtidigt inte så. Trodde faktiskt att det vi hade var en riktigt stark vänskap, men jag kanske bara inbillade mig allt...



Den tanken har jag också tänkt.. Faktiskt mycket möjligt att det skulle kunna vara så att Jesper liksom inte tycker att det är okej att vi håller på som vi gjort, pratat på ett annorlunda sätt och så vidare. För vi har ju trots allt en lång historia och ja.. Satt och pratade med en annan nära killkompis om det innan, han frågade just om inte Jesper var avundsjuk på att Henke höll på med mig och han var typ förvånad över att Jesper inte blivit irriterad över det. Som han sa, han bryter ju mot "the bro code" när man håller på med någons ex. Men ändå. Tycker ändå att Henke och jag är så pass nära vänner att han åtminstone skulle kunna säga till i så fall. Att Jesper blivit irriterad över det och att vi skulle hålla det på en vänskapsnivå liksom. Det skulle jag förstått. Men förstår inte när han håller på såhär... <3 Vet inte riktigt hur jag ska göra <3

Felicia (foto & vardag) ♥

Fin bild! :)

elin

fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: