In the story of your heart

| Djupt

I pushed you far away
And yet you stayed with me
I guess this means
That you and me were meant to be....

P A W O L I N A

Rösta vilken du tycker jag ska teckna!

JUSTIN BEIBER eller BRUNO MARS?



skriv helst inga andra personer.. ;)

Amanda Jonsson

SVAR: ja okej då vet jag :)

L.I.N.N.E.A ♥ Photography





Nu är veckans blogg avslutad på min blogg:) Kolla om det var du som vann. Om inte

anmäl dig igen redan nu!:D



KOM IHÅG ATT SPAM ÄR TILLÅTET!!!:D

C ♥

sv: okej så bra ♥

Ja :)

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Ja, har lagt till dej nu :D

claramaja

Okeeeeej<3

Emma

Vilken fin blogg du har! :)

wilmaaa

allt bra?:)<3

JULIA - Fashion blogg

Anmäl dig till månadens blogg nu!!



http://juliaaahh.blogg.se/2011/may/manadens-blogg.html

Amanda

Okej härligt :D Vad gör du?

Lisa

sv; ja har bloggpause för att de är så mycket i skolan just nu och sånt.. men ska blogga senare.. kanske imorrn ;D<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D<3

Amanda Jonsson

SVAR: åh, tack så jättemycket snälla du! :))

Amanda

Härligt :) inte mycket. pluggar!

sofia

härligt, vinnaren kmr upp i helgen :D

C ♥

sv: Tack ^^

Vad ska du göra i morgon då? :)

wilmaaa

härligt! det är bra<3

Anna med A

samma :)

Toppen själv? :)

Ja, okej vad bra :)

Anna med A

tack :)

Anna med A

tack :D

Anna med A

vad gör du? :)

Anna med A

ska nog kolla på OC :)

hanna ♥

de va en gubbe som sprang efter mig och sa att om jag inte stannade så skulle han döda mig, han sprang efter mig hem, 23.30 i söndags, jag var så rädd, jag sprang och grät och panik totalt, sen hade han kommit närmere och jag sprang typ allt vad ja hade, han börja skrika å hota å grejer, sen sprang jag fram till porten och skulle låsa upp, inte det enklaste när man har en gubbe efter sig, men ja kom in iaf och ramlade ihop ..

Anna med A

den är grym :)

Back to the nineties

Hej! Vilken fin blogg du har :) Besök gärna vår blogg som regelbundet uppdateras med det bästa från 90-talet :)

Diana

Hjälpa mig med några idéer om vad jag ska blogga om? :) Då jag själv har fått totalt hjärnsläpp..

Anna med A

hha ja :D

hanna ♥

nej, de va riktigt jobbigt, legat vaken varje natt för varje gång jag blundar ser jag skuggan på nått sätt, har varit trött och på dåligt humör, har bråkat med allt å alla och varit helt rakt av bitchig, så ja :/ <3

lisa

aha haha har dåligt minne;o

jessica

sv: haha, jaha(a)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: