I just believe that true love somehow wasn't meant for me

| Djupt

 

 

Jessica

Härligt! Jo, men det är bra här med :d

ange

cool bild =D

ella - den populära vettu ;))

sv: exakt du klarade ju ut det själv ;))

jessica

haha:)

göra ikväll?:]

jessica

sv; nicee, ska plugga:)

Anna & Sophia - SHARE THE LOVE <3

Hej! Kolla gärna in vår nystartade blogg om tvillingarna JEDWARD. :D

vi märkte att intresset ökade för dem efter eurovision så vi startade en fansite där alla senaste uppdateringar finns om dem och massa annat kul om dem! :D

Hoppas du vill kika in!

all the love to you!

ella - den populära vettu ;))

sv: hahahaahahhahah!!! o varför det ?

hanna ♥

sjuuuuk :(

ella - den populära vettu ;))

chacha på dejj me

~ WHAT THE HELL

- vad gör du då? <3

ella - den populära vettu ;))

pöss på dejj med. :*

Anna & Sophia - SHARE THE LOVE <3

sv: iih hoppas du kommer titta till os ibland! :D

allt bra med dig annars? :D

kramar!

Anna & Sophia - SHARE THE LOVE! <3

sv: aha vad synd =( aja man kan inte gilla alla! :D

jodå de är bara bra här :D

kram! :D

Anna & Sophia - SHARE THE LOVE! <3

sv: haha dem säger att dem är killar så jag tror dem! ;)

kram!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

Anna & Sophia - SHARE THE LOVE! <3

sv: yeaah! :D

Vart i skolan oså, du då? :)

SOFIAS

Hoppas du haft en bra dag änsålänge!

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :).

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :)

LINDAVIOLA!

sv; Ingen aning, deet känns ju jävligt onödigt!

fin blogg, allt bra? :)

Fannie

Fin blogg! :)



Den där tjejen som sa wanna be kissie kommentera min blogg också, så omoget! :o

~ WHAT THE HELL

- okay, väntar på att adde ska ringa igen <3

jessica

sv: haha, härligt:)

hanna ♥

illamående och feber, men de har börjat blivit bättre .)

Svar; Vad bra, jo det är bara bra !:)



Vad gör du ikväll?

Fannie

SV: Hihi tack! :)



PRecis? hon kommenterade ett inlägg som heter : fyfan vad jag blev på bra humör!



Jag hatar människor som beteér sig så! :o

lisa

varse:D

Robin

Superfin bild! :)

Robin

Varsågod! Var så lite så :)

Mathilda

jätte fin bild! :)

Nicole

Fin bild :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: