Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Landon Carter tillhör kärnan av det coola gänget på skolan. Folk ser upp till honom, inte bara för hans häftiga bil och tuffa stil, utan för att han själv vet att han är ball. När grupptrycket i gänget leder till en svår olycka händer dock saker som inte var planerade. Helt plötsligt uppenbarar sig en tjej som visserligen alltid gått i Landons klass men som ingen brytt sig om och speciellt inte Landon. Hon ser något i honom som varken han själv eller andra har upptäckt...

tryck här för att se trailern.
(dålig kvalité)

Shit vilken film! Bästa typ?! Det var så mycket känslor. Jag började typ gråta. Hon varnade verkligen honom när hon sa "lova att aldrig bli kär i mig" Men han gjorde så rätt. Det är helt sjukt hur mycket kärleken kan förändra en människa. Ni måste se den, ni kommer inte bli besvikna!

bilder lånade från google

emmi

Allt bra idag? :)

ronja

sv: jag märkte att han började bli lite underlig, och det gick en hel vecka innan jag fick svar på mina frågor. han sade att han endast hade kompiskänslor och det förklarar hela saken vaför han var så konstig mot mig. så han gjorde slut :(

ronja

sv: aa! :o 5veckor var det.

Anna med A

ja :D

ange

den har jag nt sett =D

Madde - en fotoblogg

Den heter Little fockers :)

ronja

sv: njä, vi är inte osams men inte talar vi heller. tråkigt :/

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Ska grilla med några kompisar!:D

KRAM

emmi

- så bra! :) med mig är det också toppen. härligt med helg :)

Cajsa

hehehe...xD

Cajsa

jag ska nog fixa och dona i rummet hela kvällen...hoppas på att det blir klart innan syrran kommer hem på onsdag annars har jag ingenstans att sova..xD

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Okej, kul!:D

KRAM

Madde - en fotoblogg

okej Xd

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Ja!:D

KRAM

Cajsa

haha nej men om jag lyckas bli klar ikväll eller i morgon så kan jag ligga och se på film i mitt nymublerade rum! :D

emmi

- aboslut, gör du något kul? :)

hanna ♥

okej, tack för svaret! :D

sandra

ja det är dem verkligen :)

sandra

:)

vad händer ikväll då? :)

Cajsa

hehe jo det va så jag tänkte också..xD plus att blir jag klar nu i helgen har jag hela sommaren på mig att njuta av resten av helgerna..xD

Madde - en fotoblogg

lyssnar på musik :) sj ?

jbfever

Hej!

Är du sugen på att hjälpa till att blogga på: jbfever.blogg.se

Kontakta mig: [email protected]

Tacksam om du svarar om du vill :)

Hejdå!

emmi

- okej ;D jag tittar på gossip girl ;)

hanna ♥

goodie :D

sanashaba'

sv; aw,tack detsamma! ;*

sandra

okej, jag ska ut med några kompisar :)

Så lite så! :D

SelenaGomezSwe

sv: hehe :)



åhh den värkar bra ska nog se den idag :)

Chriis

Sv: ah :)

AMYAH

Hej! vad använder du helst på sommaren? Shorts eller Kjol? :) http://amyah.blogg.se/2011/may/shorts-eller-kjol.html#comment

Anna med A

inget speciellt :))

Molly Bergström, UPPSALA

Hej söti :D Haft en bra dag hittils?

frida

sv; skönt! jo de är bra med mig med :)

Jenny

Jag har startat en dagens blogg runda! så kicka in och ta chansen att vinna dagens blogg tävlingen, och bli länkad under headern i min blogg! Lycka till! (:

daniella

Hej söta bloggläsare! Förlåt att jag inte har svarat på din kommentar men jag har varit väldigt upptagen men från och med idag ska jag svara på dina kommentarer och blogga mer! ;)

Tack för ditt tålamod ! Allt bra? :D

En blogg om Kevin

Hua, klarar knappt av den filmen :( Så sorglig.

belsas / elsa

Min absoluta favoritfilm! <3 Den är så himla fin så det finns inte! Bloggade också om den för några dagar sedan, hihi! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: