Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Jamie är en slipad säljare inom den cyniska läkemedelsbranschen. Med sin charm och skärpa gör han succé och inget verkar stå i vägen för hans lysande karriär. Tills han möter Maggie, ett yrväder vars enda fokus ligger i att ta tillvara på allt vad livet har att erbjuda. Jamie blir förälskad men är han villig att ge upp sina drömmar för en kärlek som omöjligen kan ha en framtid?

tryck här för att se trailern.

Det var länge sedan jag skrev en film recension men det beror på att jag just nu mest kollar på serier. Men såg denna film igår och den var sjukt bra. Har velat se den länge och nu äntligen. Jag tycker om hur Jamie ändrar sig från att vara just en skitstövel till någon som faktiskt har känslor. Hur han kämpar för Maggie och hur förskräckt han blir när gubben berättar om sin egna fru som är i fas 4 typ.. Ni måste se den, det är som man säger "Kärleken övervinner allt"

bilder lånade från google

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: tack :D

sandra

sv: så lite så:)



ååh vill också se den där filmen men det blir aldrig av!

Caroline

sv: aa, samma :) görs?

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: tycker jag också, fast det beror på :)

Cecilia ♥

Åh, den filmen är faktiskt sjukt bra! ♥

jenny

iktigt fin blogg du har (:

Kolla gärna in våran tvillingblogg också!

ABSOLUTEELIN

jag har den filmen men inte sett den, kanske jag borde göra det då? :D om den är så bra

Cajsa

haha nej..xD men jag börjar trivas allt bättre på tåg nu för tiden. :) det är ganska mysigt om man har en dator med sig..xD

Sandra

Tack!

Vad gör du?

Kram

sofia

okejj, härligt :D

dreamsandthoughts ☆

Allt bra? =)

dreamsandthoughts ☆

vill se filmen :D

lovisa

tack:D

Jennifer

Sv: Tack så mycket :)

Lisa

sv; jag mår fint jag med ;) vad har du gjort idag då?<3

t h a i p i n n e n ♥

ja den är bra !:)

hihi :)

Alina

Haft en bra dag sötnos? =)

HANNA

visst är den :)

hanna ♥

tack :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jo men jovisst skenet bedrar ^^

tina

Hej Amanda! Lite pinsamt att göra reklam, men jag säljer mina helt oanvända Converse från Dubai och om du är intresserad så behöver du bara slänga en kommentar i inlägget (på min blogg då). Dom är faktis supersnygga ( om jag får säga det själv) men de passar inte mig vilket är lite trist! Men ta en titt och se ifall du tycker om de!



Måste bara säga att din blogg är superfin också, haar du tagit bilderna själv?

Lena

Kika in på en internetbutik som har massa kul saker på sidan och som jag vill rekomendera.

www.uffessakerochting.se -Lena

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

random

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ska kolla så det inte ligger så mycket hår i hatten först! :D

Emelie den bästa (y)

Tyckte den där filmen inte var så vidare bra faktiskt!



Sv; Härligt att höra :)

allt är bara bra med mig också ;)

Alina

härligt! jag har bara tagit det lugnt =) sov gott sen! natti

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

Blogg.se krånglar nu, men Dagens Länk inlägget finns upp nu, men går inte att kommentera än, har ingen aning när. Men vi får se när det funkar att kommentera. Jaja, en vinnare har jag tagit fram, om du inte vann, så får du en ny chans imorgon :D

Jennifer

Sv: Hoppas du haft en bra dag :)

claramaja

Måste se den! Jake är för jäkla snygg.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: