dagens outfit, igen..

| Outfits

Tjolahopp solstrålar! Idag efter skolan åkte jag och Emma till Farsta centrum. Efter en stund kom Yosra. Vi kollade lite, åt glass och ja.. Efter några timmar drog jag hem. Stor städade mitt rum. Gick därefter ut igen, träffade Annie. Vi tog en liten promenad. Satt i centrum med Emelie och pratade. Hälsade på massvis innan jag gick hem igen. Här kommer dagens outfit :)

T-shirt från H&M.
Shorts från H&M.
Tights från Lindex.

sofia

tack, ska du säga ngt snyggingen ;) <3

sandra

sv: okej trevligt :)

nja, jag ska jobba hela veckan sen får vi se vad som händer hehe..

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack tack :D<3

Anna Epic

guu så skönt :D

~ WHAT THE HELL

- härligt, det är bra :) <3

Sandra

HalloHallo!

Jag har precis redigerat klart bilderna från kvällens fotografering och ska snart lägga ut resultatet på bloggen innan det blir sängen!



Allt bra?

Kram

Johanna

Jättesent svar, sorry:)

Det var det också ! :)

hanna ♥

tack :)

hanna ♥

haha :D

Yohanna

Mycket fin outfit! :)



SV: Jag tog ett för Eu-moppe, en 30 behöver man inte kort för, iallafall inte när jag tog det :P

Neow.. | Pappas lilla flicka

Snygg outfit! :D

claudia

Anmäl dig gärna till dagens blogg http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/3st-vinnare.html#comment

ebbaalexandra - modebloggerska!

Sv; Det är bra med mig med :) Haft en bra morgon? :)

N A T H A L I E

snyggt :D

lovisa

sv. nyss vakNAT:)sj?

sannalitens.blogg.se

Svar: Sååå himla skönt tycker jag! Jag tror att sommaren kommer bli helt sjuuukt varm och skön! Tror inte du? :)

Anonym

svar: Allt bra! Vad gör du då? :D

Anna med A

jag har alltid gjort det sen jag var liten :)

hanna ♥

tack så mycket :)

Cissi

Fint! :)

Emma

sv: jo jag vet det var det jag menade :D höh men det kommer nog vara lite läskigt då jag kör första gången :P hehe

Beatrice jakobsson (foto)

sv: ja :)

SAGA - man lever bara en gång

Söt outfit :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

fin outfit :)

Lisa

sv; jaha, okej ;) egentligen är de ju bäst att sola naturligt :P men jag vill bli brun snabbt :P<3

har du badat i sjön i år då?

kram<3

Cajsa

nej...jag har mest bara varit ute nu när det har varit så bra väder...men igår började det att regna och har typ inte slutat sedan dess.. :/

wilmaaa

allt bra?:)

Maria

-Nu har jag dragit igång en ny dagens blogg-tävling, passa på att anmäl dig ;)

EMMAS

snygg outfit :D

MissCM

sv: kul! :D jag har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig med :D

TARA - EN AV TVÅ BÄSTA VÄNNER

Fint :) <3

t h a i p i n n e n ♥

fint :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: