by amanda

| Övrigt
Igår kväll; Hanna ringde och ville träffas. Och eftersom vi bor jätte nära varandra gick jag dit. Tog med mig min Ben&Jerrys jag köpte tidigare och datorn. Vi låg och myste med film. Gick ut en liten stund och träffade Jacob och Max. Jag kom hem tidigt, gick och la mig.

Vaknade imorse tidigt också. Duschade, fixade mig och nu sitter jag och lyssnar på musik. Jag ska alldeles strax möta Linnea och Hanna. Vi ska åka till stan och köpa morsdag present. Det är ju imorgon! Hoppas jag hittar något. Ikväll ska vi på middag hos bästavän Angelica. ÅÅh så mysigt, men jag bloggar innan jag går dit. Kisses ♥


jordgubbar med mjölk, tummen upp
Netty♥

sv' älskling kommer hit sen så de blir mys med honom :)<3

hanna ♥

yes :D

Cajsa

naww, va gosit brev!^^



sv. jo men det var det. :)

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: nehe!

skriv gärna om du kommer på något! :D



tack!

Cajsa

hihi ja! ^^

blir galet sugen på jordgubbar här okcså.. :/ Funderar på att dra ner till ICA och köpa..^^

♫♪ Sandra T

mums med bj :D

Cajsa

ska bara tömma garderoben så att jag kan flytta den sen och så ska jag gå ner! ^^

Madde - en fotoblogg

musik... :)

vad ska du göra idag då?

MELI

sv; Ja verkligen :D

Moa -BEBIS I MAGEN

mm va gott med B&J och jordgubbar:)

viktoria

Sista chansen att tävla om en vit Freebra på min blogg!



http://vikzan.blogg.se/2011/may/exclusive-tavling-vinn-vit-freebra.html

Molly Bergström, UPPSALA

Heyeyey!! Hoppas du får en jätte fin lördag :D

Kraaaam! =D

Anna med A

visst är den :)

Jessica

Tack så mycket :D

Anonym

Mumzz ;D

dreamsandthoughts ☆

allt bra?=)

Ida :)

sv; jodå det funkar, är bara extremt trött. men annars är det fint ;) smaskigt med jordgubbar och b&j :D

hanna ♥

verkligen! :D

dreamsandthoughts ☆

jo de är bra :D

dreamsandthoughts ☆

ja:D

L I S A ♥

- bara bra :D

sanashaba'

heey,allt bra?(:

dreamsandthoughts ☆

inte så mkt:d själv?

dreamsandthoughts ☆

okej :d va kul :D

sanashaba'

sv; härligt! :D

lite småsjuk o sånt men annars är det bra(:

ida

sv; så sjukt gott, och sommrigt! när man äter t.ex. jordgubbar längtar man bara ännu mer till sommaren ;)

L I S A ♥

- hehe, ja. Härliga bilder

sanashaba'

sv; ont i huvudet&magen, o så mår jag illa..

+ att jag har knäckt ryggen så ja nästan inte ens kan gå!):

L I S A ♥

- :)

ida

åh vad gott! Det var väldigt länge sen jag åt jordgubbar så jag funderar på att gå ner till ICA nu och köpa en ask ;D

Madde - en fotoblogg

har städat lite ;)

ange

Älskaar B&J, Kinder Maxi och jordgubbar =D

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Nu är veckans blogg avslutad, om inte du vann så anmäl dig igen redan nu!:D



SPAM ÄR TILLÅTET OCH DET ÖKAR JUST DIN CHANS TILL ATT VINNA!!

dreamsandthoughts ☆

inte så mkt :D själv?

ronja

mums med ben&jerrys :)

L I S A ♥

- shoppade fast inget till mig :( haha, dudå?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: