by amanda

| Vardag
Jag trodde denna kväll skulle bli riktigt tråkig. Drog hemifrån Annie ganska tidigt för att hon skulle bort. Men jag hade fel, kvällen blev riktigt lyckad. Mycket skratt, och härliga människor. Jag, Hanna och Elin drog hem till Rikard. Där var han, Svante, Tage, Wille, Petter, Erik, Joel och Viktor. Vi lyssnade på musik, hoppade studsmatta och ja.. Kom hem för inte så länge sedan. Nu är jag trött och tänkte ärligt gå och lägga mig.

Fast först ska jag berätta lite om tandställningen. Det gick väldigt bra. Trodde det skulle vara värre än vad det var. Det var en grej han gjorde, med min gom typ som gjorde så ont att jag kände hur tårna rann liksom. Men som tur var tog han bort den igen. Har haft svårt att äta, till middag fick vi tärna min korv. Och ja.. gjorde ont lite tidigare idag, men inte så mycket längre. Det spänner och är lite obehagligt men förhoppningsvis så överlever jag. Och bara för att några bett om att se bild ska jag lägga ut en (a)

man ser inte så mycket dock ;)
Jessica

Jag med :D



tack så mycket!

lindhafransson

Gillar dina öronhänge!



Kolla gärna min nystartade skönhetsblogg, har precis startat den så inlägg är där inte många. Men du får gärna ge förslag på vad du vill se i den :)

Jag är ledsen om du inte vill ha sådan här reklam!

jessica

svar: oja:D

M E R E I

- söt!

japp ;)

fin :)

TINTIN

vaaaaa söööt! :D <3

P r i s c i l l a

sv: Hahah ja :P

Beatrice Jakobsson (foto)

tack tack :D

vad söt du är!

maddson

hur king som helst

Anonym

Tackar ;)<3

daniella

Hej! Allt bra? :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

riktig sötnos :)!

claudia

Anmäl dig gärna till dagens blogg http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-2.html#comment

Muttiz

Fin blogg du har, och du tar jätte fina foton :)

elinochamanda

fin du va i sådana öronhänge ! :)

LINDAVIOLA!

sv; :).

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

kolla in om du, just du blev vinnaren av min tävling!

http://marbes.blogg.se/2011/may/vinnaren.html#comment



tack för du deltog! :D

sv;jag ska få min tandställning i början av 7:an fast jag ska få min natttandställning nästa torsdag (asså den som torsdagen som kommer nu) ;D!

allt bra?:)

C ♥

sv: Okej!

Jag la in nu, venne det blev kanske konstigt?

Eller haha brukar nte göra det här XD

Fin bild förresten :)

claramaja

Får du fin fina tänder sen!:)

jessica

haha ja:)

hanna ♥

tack så mycket :) älskar den! :D, har åxå tandställning! fast jag ska ta bort min snart :D

sandra

sv: ja jag förstår det /: mina kompisar som haft tandställning säger att det gör sjukt ont när dem spänner den.. men jag tycker du passade i det :)

sandra

sv: aa jätte många som jag hört det ifrån /:

men hur länge ska du ha den? :)

Sofie

fin blogg

Beatrice Jakobsson (foto)

lungt :D!

sandra

sv: jaha okej :)

N A T H A L I E

Tack! :)

linnea

du passade fan grymt bra i tandställning!

♫♪ Sandra T

välkommen till brace face klubben! :)

isabelle

sv: tack :)

sjukt söt bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: