by amanda

| Vardag

Grattis till Wille, hoppas din dag varit bra trots omständigheterna ♥

Idag började vi 9 och slutade 12! Sååå skönt. Jag, Annie, Hanna och Tage gick till ip. Hälsade på Stina och sen kom Svante. Vi gick typ in i något hus där, låg och chillade på några mattor. Ni vet sånna tjocka man har på idrotten? Hihi, fett skönt. Vi tjejer gick hem till Annie och åt. Sen gick vi tillbaks till ip igen, alla förutom Annie. Efter en timme kanske gick jag och Hanna till centrum och köpte glass. Stog där och umgicks med några innan jag gick hem. Känner mig jätte lat idag, får se om jag orkar gå ut senare. Kisses

sofia

jodåå det gjorde det, skönt det iaf :D <3

Amanda Jonsson

Jag önskar dig en fin torsdagkväll! Snart är det helg! :))

Anna med A

ja :D

ange

ja verklgien =D

Japp, har du inte ? :o

ange

tackkdsm =D

Jessica

söt chey :D

jessica

sv: tack:)

ange

varse <3

~ WHAT THE HELL

- mår bara allmänt dåligt, mår illa och saknar adde.. ah de känns som det inte är så bra :( <3

jessica

sv: hihihi, händer ikväll?:)

jessica

sv' hehe jo! :)

sandra

jorå det är bra, lite trött bara :)

~ WHAT THE HELL

- yes :( <3

sandra

mm :)

gjort idag då? :)

jessica

sv' hihi :D<3

sandra

okej :)

jag har jobbat sen varit hos farmor en stund :)

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D

KRAM

sandra

mm det är den :)

C ♥

sv: haha okej :)

vill du göra ett länk byte med mig?? :)

hanna ♥

ja :) <3

Mathilda

sv: så lite så ! :)

flickaneemeliie

sv: Nja...

Mathilda

sv: åh vad trevligt ! :)

Linaa

Tjena,japp det var jag som kommenterade :)

MADDES

Det är fint med mig. vad gör du nu?

~ WHAT THE HELL

- tack sötnos! <3

Hanna

sv: tack älskling du är!

haha jahaaa oj :D knaaas i orten

SABBIES

härligt med korta skoldagar!

C ♥

sv: Okej så bra ^^

Kan jag ta bilden till vänster i det här inlägget? :)

Du kan ta min header lt något vet inte :)

Har inte så många bilder på mig själv på bloggen :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: