by amanda

| Vardag
Vi åkte hem från landet lite lagom sent. Kom hem runt halv 8. Åt middag och hoppade sen in i duschen. Blev klar för en liten stund sedan. Nu tänkte jag ta mig en kopp te och kolla på Gossip girl. Behöver plugga till ett prov på tisdag egentligen, men har för många tankar snurrandes i huvudet så kommer inte kunna koncentrera mig. Till skillnad från Gossip girl är det ju så bra att man inte ens hinner tänka ;)
sofia

jaoo :D <3

aw tack :D

LINDSHE - svart bälte i shopping! -

vacker bild :D

sofia

bara varit hemma och chillat, dusj gumman? :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa, det är as snyggt :D!

sofia

härligt, kollar du på hockeyn? :D

sofia

okejj, jodå :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)!

Sofia

yes :D <3

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; lugna puckar ! :D

sofia

blir skolan och sen bara ta de lugnt och för bereda mig inför tisdag, dusj? :D <3

sofia

okejj, ska operera bort mina halsmandlar :/ <3

Anonym

Nu har jag utset 5 vinnare,kika in och titta om du var en av dom 5 http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/5-vinnare.html#comment

heh :D

Anna med A

vad gör du? :)

SelenaGomezSwe

sv: vad görs? :)

sofia

jo vet, kmr typ ha ont i halsen, typ kräkas och sånt shit, ska vara hemma typ övre en veckan... <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

sofia

jodåå, det kommer det bli. Kmr iaf int få lika ofta ont i halsen som jag har haft. Och om jag får ont i halsen så har jag det typ ett halv år efter och nu så ska de int bli det <3

sofia

jodåå :D <3

~ WHAT THE HELL

- var både i stan och på södermalm :D <3

sofia

tack :) <3

~ WHAT THE HELL

- yes :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

hihi :)!

sofia

okejj, hoppas det går bra då :D <3

Amanda

Härligt, samma här =)

haft en bra helg? kram

sofia

jodåå :D

~ WHAT THE HELL

- tack sötnos :) <3

Jessica

hihi, okeej :D

Amanda

Okej vad bra :D jag med!

Vad ska du göra imorgon då? :)

hanna ♥

japp :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ja de är gött!GODNATT :D

sofia

gomorron gumman :D <3

♫♪ Sandra T

härlig bild!

lisa

haha ungefär :D

lisa

hahha varför skrev du det då :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: