by amanda

| Vardag

Shit vad dålig uppdatering?! Haha.. men igår gjorde jag andra saker. När jag vaknade gjorde jag pannkakor och sen kom Annie och Hanna och åt lite. Gick ut, mötte Tage. Satt på ett berg i solen och åt glass. Gick till Abbes, köpte pommes och sen drog jag och Hanna hem till mig. Kollade först på en film och sen på några avsnitt One tree hill. Hon gick hem ganska sent.

Idag efter skolan gick jag, Hanna, Annie, Filippa och Elin hem till mig. Spelade kubb och sen drog jag och Hanna hem till min mamma. Just nu bakar vi chocklad muffins, tänkte kolla på lite mer OTH. Så vi hörs väl senare. Puss&Kram

ronja

sv: tack:)

fin du är!

Johanna

tack sötnos ! :)

sandra

sv: ja det skulle vara så jävla nice och bara sticka iväg ett tag, bort från sverige :)



fin kofta du har på dig på fotot :)

HANNA

du ja ^^

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jajamen tjofesen! :D

lovisa

sv: ja:) ha en fin kväll!

N A T H A L I E n y r é n

söt! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, jag hoppade över den idag så :)

patricia

ja :D

Cajsa

haha överlever en liten förkylning, lovar..xD hehehe

~ WHAT THE HELL

- ja det är synd :/

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: Kul att du är med! Dagens Länk avslutas kl 22.30 ikväll med 1 vinnare, jag säger till då :) Lycka till!

i d a f o t o - ida gilbertsson

ska vi följa varandra på bloglovin? :D

alice

superfina bilder!



händer ikväll? :D

Sandra

Vi firade valborg och våran treårsdag som par med en kryssning! Idag har jag haft praktik och nu ska jag fixa med design!



Vad gör du

ronja

sv: tack :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

blä ja! :D

~ WHAT THE HELL

- synd att dom måste vara så sjukt dyra :/ <3

Johanna

Haha sötnos:)

Jessica

Tack!

Johanna

Jag suger som fan irl, tur att det finns datorer ^^

Fast är inte så bra på paint heller.. -.-

~ WHAT THE HELL

- ja mina jag beställde var inte så dyra, men köper man i sverige så är de rätt dyrt ^^

ja visst är den :D <3

Johanna

Aww tack söntos:)

~ WHAT THE HELL

- hihih inte jag :p <3

patricia

ja! :D

' medina.

sv; tack sötan!

patricia

yes :)

~ WHAT THE HELL

- haha japp :D <3

Maria

Jaa den är jättefin :D

almstroom

haha jadå :)) hade du en bra valborg? :)

Jessica

Vad gör du då? :D

i d a f o t o - ida gilbertsson

sv: lagt till dig nu :)

säg till när du lagt till mig :)

Johanna

Hihi du är söt :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sV; sir yes sir! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: