Bildbomb

| Övrigt
Yes, yes, yes! Jag klarade teoriprovet, med 55 poäng. Kravgränsen var 52 (a) Drog hem efter det och kom tillbaks till skolan vid halv 3. Vi fick sluta vid 3, en timme tidigare än vanligt. Stannade kvar på skolgården en stund med några. Sen gick jag och mötte Linnea. Vi köpte glass och satte oss i solen. Pratade ganska länge innan vi gick till centrum. Träffade Annie och Hanna. Vi gick till bussen, mötte Jacob och Max. Åkte till flaten med även Philip och Linus. Var bara där en stund, sen åkte jag och Linnea hem. Hon gick till sig och jag till mig. Nu sitter jag och äter middag. Bloggar mer sedan. Nu kommer äntligen de efterlängtade bilderna från middagen hos Annie!



skumm bild på mig










Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

myyyys!

jessica

sv' men tack detsamma! :D

claramaja

Härliga bilder!:)

jessica

sv' hihi :D

Amanda

Hej jag har valt ut de 5 vinnare, kolla om det blev du:)

jessica

sv' hm, skönt :/ vi hade massa förra veckan, men nu är det slut :)

vicky

SV; Tack så mycke!

Vilken fin blogg du har :)

jessica

sv' ja verkligen!

Alexandra - vadfanskajagheta.se

sv: tack :D men ska sälja alla :)

JESSICA

sv: nja, mest pluggat.. själv?:)

fina bilder!

jessica

sv' jo den har väl varit bra. din då? :D

Veronica

=)

sandra

Kul att du klarade teoriprovet, grattis:)

Cajsa

jo, hoppas jag med.. :/ ska på audition i morgon så det är lika bra att göra det bästa av situationen.

Sophie'

- nice :) inte så mycket ^^ <3

hanna ♥

tack så mycket :D

Alexandra - vadfanskajagheta.se

sv: tappade känseln i benen och kunde inte gå, typ stroke :(

JESSICA

sv: nice!

varsegod:)

hanna ♥

najs då :D

M E R E I

- fina bilder!

EMMAS

härliga bilder :D

hade du en bra kväll? =D

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

mysigt deet ser ut :D

Anna med A

det är inte alltid lätt

Veronica

Jajemen =) har du?

Jessica

Godnatt :)

Okej kul. :) Ungefär samma förutom student och fika. :D

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Snygga tjejer!

hanna ♥

okej, okej :)

N A T H A L I E

Fina bilder :D

Anonym

Vad roligt ni värka ha det ;)



aa visst var dom jag palla inte spara ut egna :P

Netty♥

sv' :) Allt bra med dig? <3

Lisa

sv; tack sötnos ja det är jag som har tagit dem:D

Michelle

sv; Jaha :)

Jag gillar mest POP.

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

SelenaGomezSwe

sv: härligt, jadå ;)

♫♪ Sandra T

fina tjejor :)

Sophie'

- näe tyvärr inte :( <3

kaffehörnan

Fina bilder och snyggt upplägg

Ha de bra

sandra

det var så lite så :)

amanda

jaa :D

Cajsa

hehe för en skola. :P

Ems.com

fin blogg :) allt bra?

Lina

Fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: