älskaälskaälskaskor

| Inspiration


have2have.se - jag vill ha !

Det har varit en riktigt chilldag. Håltimme från musiken, lektionen efteråt läser vi på, men jag och Hanna fick läsa hemma. Passade på att äta lunch hemma också. Så vi var hemma i flera timmar. Fick sluta en timme tidigare, vi hade ingen no. Jag och Annie gick då hem till mig. Satt lite framför datorn och satt sedan på Gossip girl. Kollade några avsnitt innan hon gick hem, vilket hon gjorde för 30 min kanske. Nu ska vi snart äta middag här hemma. Men jag bloggar nog senare. Kramis

patricia

ja :D

jessica

sv' inte mycket, dudå?

förlåt för sent svar!!!!!!

Lisa

sv; okej.. jag mår fint! :) tycker att du ska vara med i min tävling om att vinna smink! kram



http://raawhr.blogg.se/2011/may/vinn-de-fina-sminket.html#comment

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja dom blir ju det :D!

Jessica

jaa;)

sandra

inte riktigt min smak på skor, jag är mer för gympadojjor :D haha

~ WHAT THE HELL

- snackar med bästavän i tfn, själv? :D <3

sandra

sv: haha ja :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; vadå? <3

AMANDA JENSENS SYSTER :O

allt bra idag? :D

~ WHAT THE HELL

- okej :) <3

Jessica

Ja ohja! :o

jessica

sv' okejokej :)

Neow.. | Pappas lilla flicka

Hey söt! :D



Har en tävling på bloggen där du kan vinna en klocka i valfri färg , skulle vara kul om du ville vara med :D

Simpelt som f*n är det :D



förlåt om du inte ville ha reklam som kommentar! :)



Mvh Neow.se <3

patricia

inget speciellt, dudå? :)

Jennifer

åh vilka fina!

Lisa

sv; okej ;) kram<3

~ WHAT THE HELL

- tackar :D <3

Sandra

Jag har hållt på att städa hela kvällen så nu ska jag ta en dusch och få i mig lite mat tänkte jag. Sen blir det att kika på desperate housewifes!



vad ska du göra annars ikväll då?

Kram

Emma

sv: nice :D kollar tv :P hehe

Snygga skor! :D

Jessica

Vad händer ikv då? :)

Caroline

sv: okej ^^ allt bra?

Cajsa

jo det har varit en okej dag...trött som fan dock..xD

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

SAGA - man lever bara en gång

Ja, det tycker jag med, förresten, grymt snygga skor!

N A T H A L I E n y r é n

så lite så! :)

patricia

okej :)

aww

jaa, haha ! :D

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :D

M E R E I

- så snygga skor!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, fukoserar bara på löven :D

Amanda Jonsson

tack så mycket :)(

~ WHAT THE HELL

- ska försöka sova nu, så natti natti :) <3

jennifer

Sv: Aharu. skulle inte sitta helt fel på fötterna i sommar!

natalie [foto]

söta skor!

mallewaina - Malvina Hansson

sv; Åh tack! :)



Guud så söta skor! kraam

MissCM

dom där är superfina! ett tips - kolla på Ebay! där säljs skorna mycket billigare :}



har du förresten lust att lägga till varandra på bloglovin? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: