You're fuckin' perfect to me

| Vardag


m'

det är bra här med :)

gjort idag? :D

Cajsa

usch, jag måste verkligen göra mig klar för att åka..xD jag är sååå seg just nu..xD

Cecilia ♥

Så fin bild ! :D ♥



Sv; Oh yeah! ;) Men jag kommer till dig imorgon när jag har slutat om du inte ringt mig ?

ronja

sv: tack :)

Aya badawi- Sweet 18! ♥

sv: mjo det är sant :D det är beyonce :D!

Aya badawi- Sweet 18! ♥

fin bild<3

Cecilia ♥

Sv; Aföfan :D ♥

Cajsa

ska ut med lite kompisar. lär inte ska vara borta så länge..xD tror inte att jag orkar det..xD

alicia

Vinn en länkning på min blogg ! :D

sandra

ja, avskyr när datorerna hakar upp sig -.-

Alicia

Roligt! :) Jag tror att jag kommer att skriva en kommentar när tävligen är avgjord men du kan ju hålla koll på söndag ! :D

sandra

mm hehe... :P

vad gör du?

fanny

tack så mycket:)

Bilden är från tidigt i sommar, var orangehårig då(A)

Cajsa

ja, det ska bli kul! :D

sandra

det gjorde jag också för ett tag sen :P

Aya badawi- Sweet 18! ♥

:D

m'

naja inget ! ;)

häärlig bild!

jessica

sv' inte så mycket, skolan, kompisar, plugg. dudå? :)

MADDE

Svar: Jao! :)

Johanna

Vad gör du?:)

LINDAVIOLA!

Härlig bild!

jessica

sv' jaha, va kul! hur gick det då? :)

AMANDA FALK

Vacker sommarbild :D

Sv: Ja det är underbart att åka utomaldns, så kul! jag läntar :D ska du någonstans snart?

Ha en fortsatt trevlig lillördagkväll!

hanna ♥

okej, kul att du är med :)

sofia

yess :D

Johanna

Hehe, jag sitter och lyssnar på när pappa svär och leter efter sin mobilladdare. Ganska komiskt.. HAHA. han är skitsur och jag sitter bara och stirrar in i skärmen ^^

Becca

sv: hihi okej.. brukar bara ha hallonsylt på men idag lyxade jag till det med grädde oxå ;) hihi...

Förresten vilken är din favorit pizza?? :D

SelenaGomezSwe

sv: allt bra då? :)

AMANDA FALK

Sv: vad rolgit! jag älskar att resa :D bäst ajag vet och uppvuxen med det! Min pappa bor ju utomaldns och jobbar som ppilot och ammam jobbar på arlanda på SAS så jag reser rätt mycket. Blir ju London nu i mars, dubai i april, kanske madrid i maj, dubai & förhoppningsvis mauritius i juni, grekland i juli :D det är preliminära-planerna än så länge iallafll :D vissa är bokade, vissa andra inte.. lääängtar till allt som en glaning!

karolinajonsson

taack :D

jessica

sv' bra det! :D

Cajsa

alltså, hur dålig är jag inte på en skala!? xD fö en gångs skull är jag i tid till bussen men då glömmer jag busskortet! :O

Johanna

hahaha, ja för mig men inte för pappa^^

~ Fatimaswary §

hon tackar :D

alicia

Tävlingen är avgjord ! :D Är du vinnaren? Varsågod att kolla!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: