Victoria's secret

| Inspiration

 
 
 

ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: jaha :) jag har tre par och alla andra ligger i garderoben då dom är för små, har inte hjärta att kasta dom hi!

Caroline

sv; jo då med mig är det bra!

Hänt idag då? :)

jessica

sv' jadu.. men äre nån som lyckas med vad som helst då äre fan jag! haha ;)

hanna ♥

yesbox :D

my elfstrand

åh fint! saknar dig mitt hjärta <3

jessica

sv' yessss! :)

Kashaya

Gud vad många snygga klänningar, vill ha nästan allihopa.

amanda doyer

sv: ja^^ har du gjort din design själv? den är väldigt fin:)

jessica

sv' skolan, sen stan med kompisar. själv? :)

sandra

Hejsaan, hoppas du har haft en bra dag/kväll :) nu ligger Dagens blogg vinnare ute blev det du? anmäl dig annars igen :D --> http://saaandriiie.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-dagens-vinnare.html#comment Kram =)

amanda doyer

sv: jaha såg inte, sry!:)

fanny

hehe:) dock så insåg jag idag att mitt hår har blivit orange,,,:(:(((

Johanna

Älskar sista klänningen :D

Caroline

sv; haha trevligt! Jag ahr bara varit med kompisar och shoppat och lite sånt! :)

Denise♥

Snälla kan du göra mig en liten tjänsts och rösta på min blogg här! skulle bli jätte glad om du gjorde det! KRAM



http://sofiahanden.blogg.se/2011/march/helgens-bloggfinaslisterna.html#comment

Angelica

Fiina klänningar :)

Kashaya

Har du shoppat därifrån någon gång?

wilmaaa

tack, dsm:)

Cajsa

hemma igen. blev inte så många timmar men KUL hade jag! :D

hanna ♥

vinnarna av dagens blogg på min blogg nu, kolla in om det blev du :) om inte, bättre lycka nästa gång tjejen :

hanna ♥

idag blir de skola, och sen.. match :D

ange

jaa, lr huur... speciellt om man gör det noga och om dt äe mkt =)

ida

ja, mena ! :)

angela

sv: Jaha, din design är ju redan fin ju :)

julia

sv: härligt!!

jo jag mår bra <33

Z i r r e s ♥

fina klänningar :D

LADY UMBRELLA

Godmorgon!

allt bra idag? :)

♫♪ Sandra T

så mycket snyggt (:

Cajsa

hihi okidoki.. ^^

angela

sv: tack detsamma ;)



Okej, säger du till eller ska jag kika in ikväll? :)

Denise♥

Tack så mycket! fast jag har inte köpt dom, vill ha dom o:

jasmin

fina kläder! :)

Jennifer

Den svarta i mitten var snygg!

Ida

Den vita skulle vara perfekt till studenten!

ROBIN HOOD

snygga!

Diman Dilir

jätte fina klänningar! :)

Maidie

Den vita klänningen var jättefin! :DDD

Anonym

Nu har jag satt igång dagens blogg igen! Så klicka in på min blogg och anmäl dig, jag drar tre vinnare imorgon så skynda på ;)



Kram,

http://hannalovisasol.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: