Victoria's secret

| Inspiration

 
 
 

tess

tack för att du var med i "veckans blogg" kolla in och se ifall det blev du som vann, annars så finns det en ny chans redan nu ! :)



Kram Tessh



daniella

Sorry att jag inte har svarat kommentarerna..

Allt bra annars? :)

Amanda Jonsson

Vad ska du hitta på i helgen? :)

karolinajonsson

den gula är underbar!

M A L I N

Samma här :) Vem hejar du på ?

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

jag hoppas på danny, erik, playtones eller the mooniker, du då?

kram

Frida -En fotoblogg

tack så mkt :)

M A L I N

Brolle eller eric, (som de står i inlägget) =)

Frida -En fotoblogg

fina klänningar :)

esra

okej härligt.

Ha en trevlig kväll

emma

sv: jag har varit med min kille :) du då?

esra

;)

esra

nej det gör jag inte.

jag gillar inte den lilla melodifestivalen

Utan den stora melodifestivalen

ida

bra att eric gick vidare ! :D

ida

typ fanns inga andra bra ? :)

ida

hehe jahaa okejokej :D

yes, tack! :)

hehe. Vad gör du?:)

ida

haha jaa ;)

dilan

så lite så:D

esra

aa jag mena den med alla länder.

för att jag tycker att det är mycket spännande

dilan

inget varit hemma, sj?:)♥

u name it

nicke var bäst :(

emma

sv: det låter ju jätte härligt :)

tessan

ska käka frukost nu =) händer det idag?

ida

godmorgon, vad gör du ? :)

LADY UMBRELLA

svar: härligt att höra! :)

Det är rätt bra med mig, men jag har grymt ont i halsen :/



Vad gör du då?

N A T H A L I E n y r é n

Tack så mycket :D

almstroom

samma här :)) händer idag ?

wilmaaa

jarå:)

tackar!

SelenaGomezSwe

sv: idag har jag bara vart hemma och degat sj? :P

sofia

tackar :D

MADDES

Kul att du är med i tävlingen på min blogg. Hur har din helg varit?

sandra

sv: okej tyckte du det var rätt som vann? :)

M A L I N

Tittar du på solsidan nu ikväll? =)

Ha en bra kväll!

FlizanLizan

sv: allt bra? :)

janelle

fin blogg!

MADDES

Nu är vinnaren av uggleörhängena utsedd. Gå in och kolla om det blev du!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: