by amanda

| Vardag

Jag sitter här på jobbet och gör absolut ingenting. Brist på annat att göra fick jag gå in på datorn, fast snart är det lunch. Fett hungrig :D Hitils har jag slängt papper, rensat lite i deras förråd och åkt till återvinnings centralen och slängt massor. Handlade lite saker på tillbaka vägen. Sen hjälpte jag till att diska. Menmen, jag bloggar väl senare. P&K

esra

http://eessrraa.blogg.se/2011/february/gissa-kandisarna.html#comment

läs reglerna innan du skriver kändisarnas (3)namn.

lycka till.

A B I R ♥

sv; ja. :)

vilken är din favvo färg?

Cecilia ♥

Sv; Ja :D ♥

Anonym

ta några bilder på hur det ser ut på gymmet, där man tränar osv. och hur kommer det sig att ni får gymma när ni är under 16`?

fanny

tacktack:)

Jennie ♥

sv: tack :9 jag mår mycet bättre nu! allt bra? kram

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag pluggar informationsdesign/textdesign på högskolan :) Hur mår du idag då? :)



Kramar Sannalitens.blogg.se



Förresten, jag har en tävling på min blogg nu där man kan vinna 1000 kronor på H&M, kanske är något för dig? :)

Anonym

sv: ska snart va med en kompis :D

Har du lov nu? :)

L I K E S O F I E [foto]

- hur mår du idag? <3

Olivia

sv: Så kul! :)

Rebecca Jansson'

sv' tack så mycket :)

Angelica

Di får hitta något du är bra på att rita :)

esra

tack för att du har skrivit. vinnarna skriver jag klockan 00.00 kika in min blogg om du har blivit en av dom vinnarna klockan 00.00

hanna ♥

wooho :)

claramaja

Tusen tack du!:)

Dilan D

vilken fin bild! <3 sooommmmmaaar <3 :D



LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

sofiie - bloggare i värmland

vgd? :)

natiie

SV: Ah jag mår okej, lite sur för sommarkursen men det ska väl gå och fixa.

tessan

fin blogg :)

almstroom

händer idag då ? :)

Jessica

Visst var dom!

karolinajonsson

härlig bild :)

~abir | im awesome~

sv; Bara rosa, men svart e ju okey :)

Hur gammal är du =p

Emelie Jägerbert

svar: niice :D

Beatrice Jakobsson (foto)

söt bild :)!

ida

härligt :D

N A T H A L I E n y r é n

Härlig bild cheyen!

♥ KHANGKHENG´S

göru ?:)

sofia

tack :D

ronja

sv: tack :)

söt bild!

Cajsa

hemma från stan nu. :) allt bra?

Z i r r e s ♥

ny header? Söt var den! :D

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Tack ;D Allt bra?

Kram

sandra

hon den där tjejen som sitter bredvid dig är skit lik en kompis till min syrra :P

Lotta

Fin blogg du har :)

linnea

vilken fin blogg :)

anna

Frågestund är slut!

Gå in på min blogg och se svaret på din fråga/frågor :).

www.kkuungh.blogg.se

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

♫♪ Sandra T

härlig bild (:

Anonym

fin bild;)

ida

vad gör durå ? :)

Erica♥

Söt bild :)

Becca

sv: allright :D haft en bra dag??



Jo min tattoo är färdig nu och bilder ligger upp på bloggen :D

va tycker du?? :b

Anna Johansson Fotoblogg

Hej!

Skulle vara jätte gulligt om du röstade på mig i en tävling!! ;)

Om du röstar så kommentera i min blogg så får du en länk skulle verklgen uppskattas ;)

Här är länken:

http://kajsabjarang.blogg.se/2011/february/finarlisterna-i-fototavlingen.html#comment



Jag är nummer 9



Kram ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: