by amanda

| Vardag


Godmorgon :) Vi börjar om typ en kvart, alltså 20 över. Så egentligen har jag lite brottom. Men jag kände att jag ville blogga en liten snabbis först. Jag ska möta Hanna strax eftersom vi har lektion tillsammans. Vi slutar 14.15 idag så då ska jag förmodligen hem och plugga. Men det skulle inte förvåna mig om någon lyckades få mig att ändra mina planer så det inte bli något plugg, inte bra haha ! Jaja, nu måste jag fan gå! Ha en bra dag ♥

hanna ♥

allt är bra med mig :) med dig? :D

Linda - ndaiL

Gomorron!

Nadja

finns dem ställena ännu? =)

tessan

samma här. och jag tycker att det är tråkigt

~ WHAT THE HELL

- okej :) <3

beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja super gott :D!

Anonym

sv; :).

sandra

sv: allt bra idag? :)

my wesström

jo, min helt har vart jättebra den med!



haft en bra start på veckan?:)

Elli

Hur har din dag varit då?;)

Jessica

Vad gör du då? :)

Cecilia ♥

Sv; Haha okej :D ♥

wilmaaa

jarå:)!

aww

tappat fotfästet bara <3

sofia

va bra, samma för mig :D

linda - en vimsig mamma

vet inte vad felet är än =( kram

hanna ♥

okej, såbra :D

Nadja

Tack. =) Vad gör du? =)

ronja

sv: tack :)

Kashaya

Hoppas du lyckades få lite pluggandet gjort.=)

sofia

yes, vad gör du då? :D

Elli

Jodå, härligt väder så tillbringade dagen i stallet :) Håller du på med nån sport? :)

ELIN WIIK

Det suger med plugg! Haha.



Vi har likadan kamera i förresten! :)

Amanda & Elin

Dom är riktigt snygga :) cooola! haft en bra måndag?

Linda - ndaiL

Ja, speciellt känslan efteråt! :)

wilmaaa

du är snygg!:D

idaas fotoblogg.

gjort idag då ? :)

my wesström

tack :D

hur mår du? :)

tessan

ska se big momma's house 3 nu :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: