by amanda

| Vardag

Idag har det varit en super mysig och bra dag :) När jag vaknade åt jag frukost, fixade mig och så. Efter det åkte jag, pappa, Therese och Kalle till Heron City. Först bowlade vi och jag vann såklart. Jag slog mitt personliga rekord och fick mer poäng på en serie än vad jag någonsin fått förut. 155 poäng :D Efter det åt vi och jag valde Tacobar. Sen blev det brottom innan bion skulle vi börja. Vi köpte godis och sen började den. Vi såg på Åsa Nisse. Den var bra och man fick många goda skratt! Efter det åkte vi till Farsta och kollade på någon stuga och sen blev jag skjussad till Filippa. Där var hon, Annie och Emma. Vi gjorde inget speciellt, gick ut och hängde typ så efter ett tag drog jag hem pågrund av kylan. Nu ska vi snart äta, så jag bloggar kanske senare. Puss&Kram

bitte

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

Elli

Några planer för veckan? :)

ELLA GRÖN

vad ska du göra i veckan då?:)

BloppFashion UF

Såg din kommentar hos mmeeli.blogg.se! Tusen tack :D

sofia

okejj :D

Elli

Plugga, rida, kompisar osv :) Hittar väl på nå mer :p Har du något djur? ;b

Nadja

Jag kollar på bb. =)

Tack så mycket !:D

sofia

okejj, de är bara att kämpa på :D

aww

jobbigt till och från<3

~ WHAT THE HELL

- okej :p

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Taack :D !!

sofia

haha, skit xD :D

Elli

Jo :) 3 hästar, 3 hundar och 1 katt ;p

Nadja

Ja. är gossip girl bra? =)

sofia

en skit kille är de nog, om han gör de ;p

Elli

Jo :) I en liten by som heter Vitå och ligget nåra mil utanför Luleå ;p

Nadja

har aldrig sett den serien. =)

sofia

usch hatar sånna personer som gör de -.-

Jessica

Tack!

Du är cute!

Cecilia ♥

Shit vilken nice dag ! :D



Sv; Jag vet inte vilka du har, och det tror jag inte. mina är köpta på Cubus :)

Nadja

kanske svårt och börja se nu när det har gått så många säsonger. =)

sofia

haha bra de iaf :D xD

Yohanna

SV: Okej, Tack visst var det härliga färger :)



Haft en bra helg? :)

my wesström

haft en bra helg? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: