by amanda

| Vardag
Vi hade det super mysigt och jätte kul ikväll. Först drog vi till Medis, resturangen - Bamboo Garden. Beställde mat, åt, satt och pratade o.s.v När vi var färdiga och så åkte vi hem till Emma. Svante och Wille kom och sen gick de igen. Vi andra åkte hem till Julius där han, Emelie, Ylva och Alex var. Vi chillade och lite över tio drog jag hem. Jag har så sjukt ont i magen just nu, hoppas det går över snart! Vi har tagit bilder ikväll, men det blev dåligt ljus på alla. Men här bjuds på några. Puss&Kram




Angelica

Tack tack ! Det såg grymt kul ut ! Saknar alla vänner men de första pluggar utomlands :(

idaas fotoblogg.

du får gärna kommentera båda min bloggar :)

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv; Oj förlåt, jag har blandat ihop dig med en annan, jag har inte tagit bort dig, förlåt!

Anonym

sv: vara med kompisar och träna bland annat! :D

claramaja

Håkan kan han

Nadja

kan tänka mig det. =) Allt bra? =)

Anonym

sv: jaa, väldigt gott var det :D<3

ida - foto & vardag

sV: vart med en kompis, hon ska sova över hos mig :)

dudå? :D<3

sofia

okejj, typ bara chillat :D

Anonym

sv: okej, hoppas ni hade kul! :-D<3

Angelica

Jag har ju alltid pojkvännen och de vänner vi har gemensamt så jag överlever. :)

Anonym

sv: va bra! Vad ska du hitta på imorgon då? :)

Angelica

Ja :) Sov gott

claramaja

Helt underbar!:)

Anonym

sv: va med min kompis sen träna :D

karolin

fin blogg :)

claramaja

Tack! Har lite svårt att välja:)

Caroline

sv; haha ja ! :)

Haft en bra lördag då?

Amanda Jonsson

fina allihopa! :))

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Bra:)

Nadja

Bara bra. =) Vad händer idag? =)

ELLA GRÖN

tack så mycket!:)

Sara

Fina :)

LINDAVIOLA!

sv; :).

Nikol

sv: Hihi aaa :) Dagens Planer?

idaas fotoblogg.

nej, inte alls!

Neda

hej ! :D allt bra ?

Linda - ndaiL

Trevligt!

tessan

japp =D



händer det idag för dig när det är söndag?

kaffehörnan

Vad fina ni är alla

ronja

fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: