by amanda

| Vardag

Läs Emmas nya blogg ! :D

Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen igår. Men jag hade aldrig tillfället att blogga liksom. Igår efter skolan drog jag och Yosra hem till mig. Efter en stund kom Emma, Elin och Filippa. Vi chillade, sjöng singstar, tog bilder o.s.v Sen drog Yosra och Elin hemma medan vi andra åkte till stan. Köpte leggings till mig och åt lite på donken. Sen åkte jag och Emma hem till mig igen. Åt våfflor såklart till middag! Och sen gick vi ut igen. Mötte Filippa och en liten stund senare kom även Annie. Vi gjorde inget speciellt fören Annie drog igen. Vi åkte på fest i Bagis. Det var massor där men fin flicka som jag är så drack jag ingenting. Vi drog hem runt 23 och gick och la oss runt halv 1.

Nu sitter vi och äter frukost. Jag har precis duschat. Idag ska tjejerna - jag, Annie, Elin, Filippa, Emma och Hanna på resturang i Medis. Vi ska fira att jag och Elin har fyllt år. Wohoo! Fan vad kul vi ska ha! Kameran är med och full laddad. Men det innebär att det knappt blir någon uppdatering idag heller. Menmen, vi hörs kanske senare. Puss&Kram


Hej hej! Allt bra? :)

MADDES

det är fint med mig. snygga tjejer ;) händer ikväll?

josefine

tack snälla du :)

Diman Dilir

cool bild:)



har gäster hihi:D

Nadja

Ja jag är nöjd. =) Våfflan ser god ut. =)

C A Y D E N S

SVAR: Okej vad tyckte du om filmen då? :D (Knight and Day)



Kram!

linda - en vimsig mamma

tagit det lungt med fmailjen 0) kram

SANNA

SV: Okej! ;) Facebook och bloggar gäller just nu för min del :) Är allt bra med dig idag? :)



Kram

Dilan D

gulliga bilder :D

Nadja

ja. =) har du haft en bra helg? =)

tessan

Tack =D

allt bra annars?

Amanda Jonsson

svar: taack! :))

aww

tack ) hur 'r de ?

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Inte mycket, själv? :D

~ WHAT THE HELL

- japp :D

sofia

Tack :))

tessan

bara bra :) ska du se Pensionärsjävlar på semester `? =)

sofia

Fyra månader i fredags :D

~ WHAT THE HELL

- varit med kompisar, du då? :D <3

sofia

nje tvyärr, vi var int me varandra för vi bor int på samma ställe :/ men till helgen så ska vi nog göra de :D

fatimaswary §

hehe tack :)

sofia

typ en å en halv timme ifrån :/

fatimaswary §

ska du göra något speciellt imorn? :)

sofia

jo men vi försöker träffa varandra så ofta vi kan :D

Han är en 95:a

~ WHAT THE HELL

- okej :) vilken film? :D <3

sofia

yess, har du ngn pojkvän då? ;)

~ WHAT THE HELL

- okej :p va den bra? :p <3

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv; Okej=)

aww

härligt! ja , okej .

Nadja

toppen helg. =) Vad gör du ikväll? =)

Anonym

sv; Tack :).

idaas fotoblogg.

sööta bilder ! :)

wilmaaa

yes:)

fatimaswary §

okej :D jag ska kolla på tv :)

M A L I N

Ja verkligen, älskar det! :D

Linda - ndaiL

den va helt okej!

tessan

kollade på annat :P

händer det idag?

linda - en vimsig mamma

jippi kundsupport hjälpte mig och nu ligger du kvar! =) kram

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad är ditt favorit program på tv? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Sara

Mums med våffla!

Johanna

vsg:)

karolin

sv; haha yes :) gjort idag?

karolinajonsson

najs :D

Amanda Jonsson

önskar dig en fin måndagkväll! :))

Becca

sv: Okej :)

Har du haft en bra vårdag?? :D

Härligt ! Jag med :D Fina bilder :)

Anonym

Okej ;) Jag ska dra iväg på en snabb promenad

Diman Dilir

allt bra?:D

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Hej vännen!

Vad ska du hitta på idag ?

Kram

SelenaGomezSwe

sv: okok, jag glor på tv :P

MADDES

Hallå där! Hur ser planerna ut för denna fredag?

SANNA

Hej Sötan! :)

Har du lurat någon idag? ;)



Kram

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv:okejj:)

samma här:d

gördu?:)

josefine

tack snälla rara :)

Sandra

Hej vännen!

Fin blogg!

Vad gör du?

Kram

Sandra

Hej vännen!

Fin blogg!

Vad gör du?

Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: