by amanda

| Vardag

Grattis till söta Angelica som fyller 19 år idag ! ♥

Imorse blev jag väckt runt 10 ungefär. Låg och läste lite innan jag gick upp och satte mig framför datorn. Åt lite, spelade lite på king.com, svarade lite på komentarer, lyssnade lite på musik och nu kollar jag på Gossip girl. Idag skulle jag ha varit med Ida, men hon har ont i magen så istället ska jag träffa Annie och några. Jag vet inte exakt vilka men det lär jag få reda på senare. Vi ska till Hammarbyhöjden och leta efter en mobil som försvann igår. Vad vi mer ska göra vet jag inte heller. Men jag bloggar senare. Kisses

pengarna jag fick igår, tack till mormor och jouni :)

jag fick även tulpaner, super fina!

Emma

Ser ut som fina presenter!

rima

tack :)

Jessica

Hihi, tack:$

sandra

sv: nja jag är mest besviken på att alltid vara den personen som ska ställa upp för alla andra och sen när jag som mest behöver deras stöd så lämnas jag ensam medans de så kallade "kompisarna" hittar på roliga saker..

Linda - ndaiL

Jag har varit o handlat :D

~ WHAT THE HELL

Hur mår du idag? :) <3

u name it

ja full proppad! :D vad ska du gör i sommar?:)

wilmaaa

vad gör du?:)

Masina

Sv: säkert :)

Nadja

så fina tulpaner. =)

Johanna

Okeii ;)

Sara

Så fina tulpaner :)

Anna med A

haha ja ;)

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Alltid kul att få pengar ;)

Blommorna var superfina!

Vad gör du?

TacK!!

Kram

saga

Så,

ledsen för sent svar.. Men jag har haft lite saker att göra och lite privatsaker, aja.

Hoppas du fortsätter läsa min blogg.

Ha en underbar dag förresten!

Kramar Saga :D

fatimaswary §

allt bara bra, med dig då? :D

kram

Sandra Marinoni

sv; jag har varit i västerås, och nu har jag inga planer. själv?

Dilan D

wohoo,vad ska du köpa för pengarna? :D <3



hihi jag gör ett inlägg senare och skriver hur man tar sådana <3 tack sötnos:)

Diman Dilir

allt bra?:D

-Cajsa (Fotoblogg)

Fina de var :D

toves träningsblogg

Hej!

Hemskt ledsen för sent svar.. har varit mycket i mitt liv så har inte haft tid för bloggen helt enkelt..

ska försöka att uppdatera mera nu..



allt bra med dig annars??

Therese

Hej :) vad har du gjort i helgen? ♥

Becca

sv: Bara fin fint med mej, underbart väder har de vart å allt!! :D

Har du haft en bra helg?? Kul med måndag imorgon?? ;) haha!! Måndagar suger verkligen.. :b

karolinajonsson

alltid najs att få pengar ;D

MADDES

Okej :) Hur har din helg varit?

{Emma}

sv: 22a till 26e april :'D

my wesström

vad gör du nu?? :D

tessan

Nyss kommit hem :)

hade det roligt i orsa björnpark :) ska lägga ut några bilder nu :) Så du får säga hur du tyckte om bilderna :)



hoppas att du har haft en bra dag idag. Göra ngt speciellt ikväll? =)

daniella

svar: Bara bra med mig, vad gör du då? :)

ELLA GRÖN

allt bra med dig då:?)

Josephine

Hej! Vinnaren av veckans blogg har utsetts :D gå in på min blogg och se om det var du som vann!

Direktlänk till inlägget: http://josephinefrans.blogg.se/2011/march/vinnare-av-veckans-bloggar-veckans-bloggar-2.html#comment :D Kram ♥

Kashaya

Vad fina tulpaner.=)

LADY UMBRELLA

allt bra? :)

♥ KHANGKHENG

en ica nära butik :))

kul att träffa kompisar :D

idaas fotoblogg.

fin bild på tulpaner ! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: