by amanda

| Vardag

Hej solstrålar :) Jag vaknade upp till ett underbart väder. Blå himmel och sol ! Jag hoppade direkt in i duschen, fixade lite i mitt rum och åt därefter frukost. Jag har suttit och svarat på massor av komentarer och nu ska jag kolla onsdagens avsnitt av Glee. Har inte hunnit tidigare. Vad som händer idag är inte riktigt säkert. Eller sådär .. mormor kommer på middag för att fira mig och senare på kvällen ska jag träffa tjejerna. Mer vet jag inte. Men jag kommer uppdatera mer under dagen så planerna märker ni. Men nu ska jag fortsätta kolla på Glee så vi hörs senare. Pussar amanda <3

arkiv bild

u name it

hur mår du annars då? :p

sandra

mjo!

Linda - ndaiL

Ja, underbart väder! :)

sandra

tack så mycket :)

sandra

:)

Allt bra idag? :)

S O F I A ♥/ http://veys.blogg.se

Snygg blogg! Några planer inför ikväll? :)

kram

Caroline

sv; Nice! :D

Jag råkade ta sönder min kamera tyvärr, så just nu är det bara mobilen som gäller :/

rima

sv: varsågod :)

♥ KHANGKHENG

du är söt må jag säga! :)

Cajsa

ny header nu. dock fortfarande inte som jag vill ha den.

tessan

Tack =D Händer det en lördag hos dig?

S A R A H C O L L E C O L L I N

älskar bilderna i headern!

Sara

Så skönt med sol :)

Sevil

Underbart väder här med! :D

jr

Tja !

Vad händer denna lördagen ?,D

M A L I N

Jaha, ! Okej =) Hoppas du får de ikväll då, haha x)

my wesström

inget specxiellt :DD

blire lördagsmys ikväll då? :)

Dilan D

man blir automatiskt på gott humör när man kollar ut och ser solskenet! :D



tack gumman <3

Cajsa

jo då.. :P men ska nog inte göra det förrän jag har någon idé om hur jag vill göra den..^^ så det får vara som det är nu ett tag. :P

Dilan D

hihi <3 :D hur är läget idag?

Dilan D

okay :D hoppas du blir pigg snart ! Själv är det ganska okej :) <3

Sevil

då är vi fler! :D

gör du?

Cajsa

jag måste hitta också hur man gör för att man måste acceptera kommentarerna innan de syns på bloggen.

Dilan D

ojj då :/ jag har ont i huvudet och känner mig snurrig ibland.. :/ jobbigt!

M A L I N

Jaha, okej. Synd dåra =)

Jag älskar avokado och skaldjurssallad men även pasta rätter som pasta med köttfärs eller pasta carbonara :)

Anonym

det är underbart väder här med :D

karolinajonsson

inte mkt alls, skola, sen satt jag bara hemma och kollade på film ;)

Filippa Wedemo<3

Fin blogg :)

Samanttha

Fin blogg, gjort något kul i helgen ? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: