by amanda

| Vardag

Ikväll har jag suttit framför tvn och kollat på Melodifestivalen. Jag kan väl säga att Eric Saade var bra, men jag ville helt klart att Danny skulle vinna. Menmen, runt 23 tog jag mig hem till farmor igen och nu sitter jag här. Chattar med massor på facebook och lyssnar på musik. Det är det ända jag ska fortsätta med ikväll, så vi hörs imorgon. Kommer inte blogga mer ikväll :) Godnatt på er ♥

jag älskar dig

Angelica

Definitivt :) du får sova gott i :)

SOFIAS

Hoppas du haft en fin dag!

ELLA GRÖN

vad gör du då?:)

Jessica

Varsågod :D

SOFIAS

ja det tycker jag att jag haft:D följas via bloglovin?

javisst!!;P

Angelica

Tack du! Jag måste vänja mig vid det här nu.'Puh.

Hoppas du får sova gott!

Angelica

Ja det tror jag att jag kommer få :)

hanna ♥

ja, har fått kryckor och allt, skitarg, för vi har slutspel om 1 veccka typ :o

evelina

nej eric var och är bäst :) enligt mej ;)

Angelica

Jadå de är ju redan mycket bättre! :)

claramaja

Vad bra, helt okej:)

Cajsa

haha jo men eller hur!? xD jag fick för mig att jag skulle skriva "nu går mullvaden och lägger sig". Fattar inte vars det kom ifrån..xD

Johanna

Jaoja, speciellt nrä solen skiner :)

Netty♥

sv' ja dom är riktigt snygga :D

ilhana gromilic dervisevic

KIKA IN I BLOGGEN OCH SE OM DU FICK DET SVARET DU VILLE PÅ MIN FRÅGESTUND! :D

m'

Har du bloglovin'? skulle vara kul ifall vi kunde lägga till varandra! ifall du VILL! :D

kram

Linn :)

hhihi härligt :)

t h a i p i n n e n ♥

du är så snygg :D

Nathalie

sista dagen på veckan! är du nöjd med din vecka och helg?:)

{Emma}

vad braaaaa ;D kolla du på mello igår

+

wilmaaa

arråå:)!

Cajsa

en bessevisser är en person som tycker och tror att denne kan och vet allt.

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi ehm... lyssnade på koreanska låtar haha

hih okej :) hur gammal ser jag ut som ? <3

~ WHAT THE HELL

- aw tack sötnos :)

amanda doyer

sv: okej ^^ får testa att äta massa grönsaker och se om dom växer snabbare :D

Cajsa

haha ja verkligen! xD

Varsågod! :D

Cajsa

haha eller hur!? XD Jag blir så galet glad av den! :D

- bbella | the asian one ::

sv:

hiih aa väldigt bra :)

haha nästan jag är 14 men 15 i år <3

amanda doyer

sv: haha :D vad ska du göra i veckan ?

wilmaaa

ska nog bara vara hemma och se på solsidan och så:d sjdå?

Terese

Fiiin blogg :)

ElinWinegård

Hejsan!

Jag har en ny designe på min blogg och skulle gärna vilja veta vad du tycker om den! :)

älskar din blogg massor! är typ beroende.. :D

M A L I N

Tack, har du ny header ? =)

~ WHAT THE HELL

haft en bra helg? :D <3

Becca

sv: underbart :D hihi...

Hur står det till denna månda morgon då?? :)

juliataueee (:

lust att följa varann på bloglovin ? :)

SelenaGomezSwe

sv: allt bra? :)

{Emma}

ja jag med :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: