by amanda

| Vardag

Jag sitter ensam hemma och väntar på lilla papsen. Stackars mig, det är tråkigt och ensamt här. Men som tur är så kommer han om ungefär 15 min. Jag håller på att kolla på Glee. Det är super bra! Men förstår inte riktigt allt eftersom jag kollar utan svensk text och suger på engelska "/ Men, det är bra träning :D Jag tror inte att jag kommer blogga mer idag. Men jag uppdaterar självklart imorgon. Fast då ska jag, Svante och Tage bowla efter skolan så vi får se när jag kommer hem. Vi hörs då. Puss på er ♥

jag och filippa idag på rasten, inte speciellt vacker liksom men vafan

Cajsa

åh, fan det kanske man ska göra! :D teee är såååå gotta! :D

LINDAVIOLA!

sv; ).

Madde

Svar: okej, det är bra! :)

sofia

tack :D

josefine

sv; :)

ida

hehe jaa :)

- A N N A

fiin blogg!:)

jessica

sv' va bra! jo det är bra med mig med :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, varsågod :D!

Cajsa

ska sova nu. nattis sötnos!

fanny

hhi:)

u name it

för det va jätte kul :D :D :D

- A N N A

:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vadå? :)

josefine

sv; alla mina lektioner blev inställda :D

tessan

Tack :) händer det ikväll?

LINDAVIOLA!

sv; Jag låter honom faktisktvara snäll och sova inatt :).

ida

tack ! du kan va söt.

- A N N A

Sv;Tack! dsm!:)

josefine

sv; ah :p

tessan

Nyss knäppt lite kort :) ska lägga upp dem imorgon :) om du vill se hur det blev :)

kristin

VECKANS BLOGG ÄR AVSLUTAD - gå in och kolla om du blev en av vinnarna! medans du ändå kikar in i min blogg får du gärna ge mig ett tips på någon sorts tävling jag skulle kunna ha, har slut på ideér! :-)

ida

vad händer imorn ?<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. precis :)

hur ser erat ut? :P

Becca

sv: hihi.. ja väljer helt klart marsipantårta ;)

de kan man äta varje dag utan att tröttna :b hihi!!

hur står det till såhär på kvällskvisten då?? :D

SelenaGomezSwe

sv: haha ja verkligen, inte ett dugg avundsjuk haha :P

ida

kul ! jag ska inte göra på något spess ;D

my wesström

tack sweet!

allt bra ?:)

moa ♥

finns typ till höger på sidan :)

LINDAVIOLA!

sv; Ja :).

julia

hur mår denna sötnosen idag!? <33

Lotta

Fin blogg du har :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: