by amanda

| Vardag

Jag fick sluta tidigare idag på jobbet, så tog bussen direkt till Stockholm. När jag kom hem bytte jag om och sen gick jag och mötte Annie i centrum. Vi åt på tacobar och sen drog vi till Björkhagen. Stog där och gjorde ingenting en liten stund innan vi drog hem till mig. Hämtade lite grejer och sen gick vi och mötte My och Filippa M. Vi gick till Abbes och köpte pommes. Satt där läänge och pratade innan vi mötte Emelie och Julia. De gick efter en stund. Vi mötte Carl och Patrik istället. Vi åkte till Skarpnäck och mötte Linnea, Linn, Saga och Ella. Vi åkte runt lite överallt och gjorde ingenting. På slutet av kvällen kom även Cornelia. Jag och Annie har precis kommit hem till henne. Jag ska sova här inatt så kommer inte blogga mer ikväll. Vi hörs imorgon, pussar ♥

Pinkpiercing - foto blogg ♥

Hej hej, vore lite roligt att veta vad du tycker om min nya rosa design, HISS eller DISS? :D



skönt att sluta tidigare :)

Hej förlåt för sent svar. Jag har haft sportlov, men har inte haft tillgång till internet. Men nu är jag tillbaks!



Sv; okej vad roligt. Jag åkte skidor. ;)

söta grisar hah:D

Hannah - Foto, mode & vardag.

God morgon ;) Sovit gott?

Enya♥

allt bra med dig idag? :)

ronja

söta grisar :))

ELLA GRÖN

okej, jag ligger hemma idag igen.. ;)

wilmaaa

vad gör du?:)<3

Virginia

Åh va gott med tacos! :D Fina bilder btw ;)



Sv: Tack så mycket! :)

vicky <3

Hejsan på dejsan :) allt bra? <3

my wesström

inte mkt.

göru? :D

Amanda

sv: tack! :)

Johanna

vadå va ?^^

matilda

samma här :D

Rebecca Jansson'

sv' :) allt bra idag?

L I K E S O F I E [foto]

- härligt, jorå det är bra! <3

daniella

Hej fin blogg.

Allt bra? :D

Cajsa

det är sådär. bättre än igår i alla fall.

ida

sv: ja, det har jag :) så skönt!

Ska du göra ngn speciellt / har du gjort ngn speciellt på lovet? :D

linnea

lust att följa varandra med bloglovin?

Angelica

Härligt! Hoppas du får sova gott :)

SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

ida

svarar på kommenterar,äter hallon och kollar på tv ;)

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Det är underbart! Vad gör du?

Kram

Fia

Gud va fin blogg du har! :)) <3

Hur mår du?

ida

jaa verkligen :D

Anonym

sv: nee, typ bara vara med kompisar :D

ida

ja ! jag älskar hallon.<3

tum

heej fin lite blogg du har :) kika gärna in min och läs lite + kommentera oxå såklart :D

Liza

Var jobbar du ?

Duktigt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: