Who's gonna bring me back to life?

| Djupt


FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

jo jim 18 åringen är min son ;)

Ja lite, men nart frisk :)

johanna

vad bra!:D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; nej nu ropar sängen på mig också GODNATT :D

tina

härligt! bara bra med mig också :D

sandra

sv: jo det var ganska nice att shoppa ^^ fast hittade ingenting på rean som vanligt..

Det var ett annat barnskötarjobb, får ju inte jobba kvar på mitt nuvarande så söker nya jobb..

Nathalie

dagens länk vinnare finns uppe:D gå in o se om det blev du! anmäl dig gärna igen<3

http://liborius.blogg.se/2011/june/tavlingvinnaren-3.html#comment

♥ pinkpiercing.se - [ fotoblogg ]

svar: javisst är den! :D och bättre än Kisses!



samma här, va göru? :D

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

fin bild :D

C ღ

- Aaa :(

Jätte intressant för dig dårå haha nej men det är skönt att snacka med dig :)

SAGA

Tacktack :D

Anonym

sv; :).

mathilda

hej hej allt bra med dig idag?:D

Princess<3

allt bra?^^

Chriis

Sv: hehe :P gör du då? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ja men det är klart ;D

ronja

sv: tack :)

fin!

Hih ja :)

mathilda

Joodå det är bra :D

Cajsa

göres sötnos?

Chriis

SV. åh gott :) jag kollar på tv :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; vet faktiskt inte deT :D

Princess<3

svar; bra!

Chriis

Sv: på project runway :P

Cajsa

åh, nu blev jag sugen på nudlar bara för det..xD

jag gör inget..kollar på tv.

Hihi ja suprmysigt. :D

Chriis

Sv: ah det är det :)

SAGA

Okej, tack för ditt svar :D

Cajsa

haha håller på med det nu. ;-)

SAGA

Shorsten passar ju till allt, så det blir nog dom. Men kjolen och klänningen är också sköna att ha, men jag använder typ aldrig kjol eller klänning, men sånt brukar jag annars ha på mig utomlands :p

Cajsa

har man sätt på maken, då var det klart med nudlar! ^^

johanna

hihi tack:D

Chriis

Sv: :D

swaxu

hejhej!!

gå in på min blogg, du lär inte ångra dig! :)

jag uppdaterar 7-8 ggr OM DAGEN, allt för att underhålla er läsare! :D

http://swaxu.blogg.se

ha de bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: