If you always take me for granted, I get tired, and then you lost me.

| Djupt



Forever.

C ♥

- Tack ♥

Amanda är också väldigt fint :)



Du skriver ofta fina rubriker / små texter ^^

C ♥

- Vsg ♥

Hehe men liksom, jaa fast jag har ett ganska stort födelsemärke i ansiktet så jag vill inte riktigt lägga till bilder på hela mig :/

men vi är vänner på fb tror jag :o

Louise

händer ikväll? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

jämfört med andraj a;D

Sophie'

- vad ska ni göra där då? :D <3

jessica

sv' ska mest bara ta det lugnt tror jag, kanske nån fest men tror inte det blir av! haha. så, kompisar och sådär bara, dudå? :)

C ♥

- Aww tack ♥

Har faktiskt prövat men har inte skillz i photoshop om man säger så haha :)

Skriver namnet i e-post saken

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; så ja! :D

Louise

okeej :) nej ja ska nog bara ta de lugnt :)

[FOTOBLOGG] med Författar intresse

Finns mer tävlingar som är mer komplicerad än denna.

och denna är inte alls komplicerad (:

C ♥

- Hm kanske det :D

[FOTOBLOGG] med Författar intresse

Det är bara för att folk är så snåla med länkningar nu för tiden.

Louise

jadå :)

C ♥

- Tack! ♥

Blir glad av såna fina ord :)

Sophie'

- åh va kul med vatten skoter :) <3

[FOTOBLOGG] med Författar intresse

Vem har sagt att det inte är just Du som vinner ? ^^

C ♥

- ^^

Du blir jätte fin på bilder!

emmi

Ha en underbar fredag♥

C ♥

- Tack!!

Vad gör du? ♥

Alice

Bra resoneret ! :)



SV: tack så mycket, den togs igår på skolavslutningen :)

Du har slutat skolan än va ? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

han är min stil iaf!: D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

smak-* kanske man säger

[FOTOBLOGG] med Författar intresse

Du vet ju aldrig om du vinner förens du prövat ^^

C ♥

- Samma ^^

Vad lyssnar du på?

Vart bor du? :3

ronja

sv: aha okej :)

fin!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; livet är en fest ;D

C ♥

- Okej ^^ den låten är bra! :)

Samma som Jair ;D

Alice

SV: oj, du hade allt tur då :) som fick sluta förra torsdagen ! :)

C ♥

- Hm.. Jag har faktiskt aldrig varit hemma hos honom så vet inte ^^

Men jag bor ganska nära konstgräset :)

Alice

Sv: aha okej, nej jag bor i småland så vi slutade igår, vi börjar den 22 augusti sen :)

men börjar ni tidigare då ? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

enligt google kartor bor han 18 minuter ifrån mig :D jag i stan, han på "landet" :D

C ♥

- Okey :3

Jag bor inte riktigt där men det är inte så långt ifrån ^^

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

ssv; gött mos! :D

Sophie'

- hihi, men ha en bra dag :) <3

Chriis

Sv. ah väldigt :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; så kan man säga (A)

C ♥

- Yes :)

Vet du vart hans skola ligger?

Bor rätt nära där ^^

Jessica

Vad gör du då? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

låter br a:D

Alice

SV: okej :) då är de inte så stor skilnad ;)

C ♥

- En skola i stan :(

Asså ångrar verkligen att jag bytte, det tog ca 2 minuter att gå till Tp!

Chriis

Sv: tack :)

Sophie'

- så lite så, tack själv :) <3

♫♪ Sandra T

tro mig det vill du inte, ångrar själv att jag kollade på videos om det osv, äckligt obehagligt!

Beatrice Jakobsson (foto)

yes :D!

Chriis

Sv: allt bra? :)

Anonym

Den här låten är värd att lyssna på:



http://www.youtube.com/watch?v=3ZBXn9OTjDs&feature=share



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: