Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Honey Daniels är fast besluten att slå igenom som dansare, trots att hennes föräldrar gör allt för att avråda henne. På dagarna försörjer sig Honey som instruktör i hip hop-dans , men på kvällarna släpper hon loss och visar upp sin talang på stadens klubbar. En berömd videoregissör erbjuder henne jobb som bakgrunds­danserska i hans videos. Det verkar som om Honeys dröm är på väg att gå i uppfyllelse. Men livet på toppen blir inte vad Honey tänkt sig.

Tryck här för att se trailern.

Filmen var väldigt bra. Jag älskar det Honey gör för ungdomarna/barnen i sin hip hop grupp. Speciellt de två syskonen. Hennes insats förändrar barnen för resten av deras liv. Hon går sin egna väg och skiter i vad andra tycker. Hon är grym på att dansa och otroligt söt. En väldigt rekomenderad film!

Bild lånad från google

Sophie' PH♥TO

- yes :)

vara med adde, sara och chrille :D själv då? :) <3

En blogg om Kevin

Åh den filmen är supermysig!

C ♥

- Okej :)

Nej, jag tycker om alla dina kläder :)

tina

tack så himla mycket! :)

Johanna

Svar : Yes :)

På midsommar kommer det över lite släkt hit så blir väl att umgås med dom och äta gott :D Vad ska du själv göra?

Anonym

Den måste jag se :)

rebecka.blogg.se

sv; okej, samma här :D

koppen

tjenare, vill jättegärna ha allas hjälp med röster!

länkar alla som har röstat som tack ,kram:)



http://evelinaakauppinen.blogg.se/2011/june/rosta.html#comment

Svaren från frågestunden finns uppe.

http://tovesegnablogg.blogg.se/2011/june/svar.html#comment

JOSEFIN GARD

http://www.supergratis.se/?r=82389 bli medlem här du samla poäng genom att till exempel värva vänner som jag gör nu eller går med i tävlingar kanske blogga om supergratis eller besöka. du kommer få välja nått du vill samla till och när du har kommit upp till det kan du beställa hem det gratis!!

Du kan beställa hem iphone kameror m.m.

Kram Have A Nice Day

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaaa super gott :D!

Amanda

Hej gör du då? :)

Jessica

Hur ser dina midsommarplaner ut då? :)

wilmaaa

ja faktiskt!:)

händer ikväll?<3

dreamsandthoughts ☆

jag gör inte så mkt ;D

Danti

sv; mm :/

caroline

svara gärna på min fråga om vilken outfits som är snyggast i min blogg. puss:)

Hanna

Jo men verkligen! :)

vad ska du göra i midsommar då?

SelenaGomezSwe

sv: allt bra med dig idag? :)

sofia

Tack så mkt gumman :D <3

Anonym

sv; :).

Amanda

sv: Tack för din röst :]

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

ja det är jag skitglad för! :D

t h a i p i n n e n ♥

sv ; Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom :)



Förresten så jag med i den där designtävlingen på nelly som dom flesta är med i nu haha.

Skulle iaf vara jätte snällt om du ville rösta på min klänning med 5 stjärnor och självklart får du en länkning som tack :)

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=ldWA06tE8XdyziCIHT5O24lGfaiUkVBJxXIwQ2yNNRBC1BJ8SDJJ Förlåt så hemskt mkt om du inte gillar

sånt här men vill verkligen vinna, hoppas du itne tog illa upp, kram !

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

Hehe :D

aha :)

Tack! :D

vicky <3

Det är bra! :D



Vad ska du göra på midsommar? <3

svar: ja, tack så mycket! :D

NALIIE

KOLLA OM DU VANN DAGENS BLOGG TÄVLING! OM INTE SÅ KÖR VI IMORGON MED :D

Cajsa

göres sötnos?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

Jossan

Den filmen äger! :o

Och jag vill ha hennes mage! Haha..



sv. Tack så mycket fina du! :)

Anna

ååh! så bra film!!

elin norén

såå bra film! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: