by amanda

| Vardag
Kollade på Gossip girl på tv och sen gick jag, Filippa, Natou och Emma ut. Vi gjorde inte speciellt mycket. Satt typ och pratade. Jag och Filippa kom hem runt 9 och sedan dess har vi kollat på filmer och myst. Börjar bli trött nu. Imorgon vet jag inte vad vi ska göra. Men jag bloggar väl någon gång när jag får tid. Puss&Kram
Tove

sv - jodå :)



haft en bra dag? :D

sandra

Va med och tävla i Veckans blogg, jag kommer att välja ut 3 vinnare och dem tre som

Vinner kommer att vara med i mina inlägg i 1 vecka.

Direkt länk: http://barasandrras.blogg.se/2011/june/vem-vill-bli-veckans-blogg.html#comment

Lycka till :).

Väljer ut 3 vinnare imorgon klockan 13.00

Anonym

Jah okej :)

madeléne

Vilken av dom där är du, den korta lr långa??

Sv:

Japp :D

emma §

Allt bra :D?

Anna med A

gröna lund :) du?

Jessica

Mysigt!

jag vet inte riktigt.. vi är väl båda lite rastlösa , haha ;)

Sara - Only me

sv typ samma :D

MyzaaN

härligt att hörta :D

tackar snällla du :D

Ida Vinsa ♥

- Följer dig nu :) Säg till när du följer mig !

Sophie'

- jo jag vet.. åh vad jag hatar det här :'( <3

aww

inga planer! dd? <

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; antar att det inte bara var solen som värmde idag! :D naw tack ska du ha :')

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. kan man säga :)

D A N T I

sv; hehe :) göres?

elinochamanda

sv: vads kul,:) inte så mycket här !

julia ♥

fin blogg ♥

t h a i p i n n e n ♥

sv; ja fast jag shoppade ju aldrig haha :P

amanda

kollar på tv :)

sandra

hehe japp :)

C ღ

- Okej :)

Vet inte riktigt

Mana-en blogg om allt

hejhej!!!

hur mår du idag ??

checka in min blogg, & se vad som händer :)

Ja följer dig via bloglovin, efter som ja gör de kan du följa mig me ??

Kram

Jossan

sv. Ohja!

Det är det , hihi okej :) Härligt det!



Bra med dej idag då? :)

Chriis

Sv: okej nice :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

fin bild på er :)

LINDAVIOLA!

sv; :).

sv; ja trodde inte du var "inne" i grönan haha;d

jag trodde du var utanför elr vad man säger så det var drf jag frågade:)

aww

aha :) <3

julia ♥

var så god ♥

sv; Ja jag har en tvilling! :D

LINDAVIOLA!

sv; Vet inte om jag skall lla när Alexander spelar fotboll eller om jag skall strunta i det. Själv?

LINDAVIOLA!

sv; Vad kul :).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: