by amanda

| Vardag
Heeej! Jag kom till Stockholm runt halv 2. Mötte Filippa i Stadion, åkte till t-centralen. Köpte en bh till Filippa och åkte sen hem till mig. Åt lite och kollade på tv. Gick ut, mötte Elin och sen kom Natou. Vi tog tunnelbanan till Bagis, Fanny kom och vi gick hem till Filippa. Elin och Fanny gick. Vi andra satt i solen och pratade. Nu är jag och Filippa hemma hos henne, tänkte äta lite och sedan möta Natou igen. Vad som händer resten av kvällen vet jag inte. Jag sover hos henne och vi ska vara hemma tidigt så vi hörs väl då! Puss&Kram
C ღ

- Tack ღ

Vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D!

t h a i p i n n e n ♥

sv; hihi :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)

C ღ

- Okej kul :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. får se :)

Tove

allt bra? :)

D A N T I

sv; ja verkligen :)

Jessica

Vad gör du då sötis ? :D

rebecka.blogg.se

sv; så lite så :)

D A N T I

sv: har köpt lite saker till skoloavslutningen :) sj?

Jessica

Okej, inte alls så mycket :)

Beatrice Jakobsson (foto)

:D

m a d e l é n e

hejhej!

Fin blogg du har tjejen :)

allt bra??

kram

Jessica

Jarå ;)

D A N T I

sv; ok ^^

C ღ

- Vad ska ni göra då? ^^

Anna med A

ja ;)

aww

nej ! <3

Sara - Only me

sv ja tar de lugnt jag (:

va görs?

ems.com

okidoki =) fiskat o tagit de allmänt lugnt :)

D A N T I

tack :)

Anna med A

tack :D

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

sofia

tack :D

Anna med A

vad gör du? :)

Anna med A

kollar på teve :)

Jessica

Inte mkt, snackar med en kompis :) dudå?

my wesström

hej! haft en bra dag? :D <3

aww

jag klarar mig ! <3

Anna med A

the pick up artist :)

aww

jaao <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: