by amanda

| Natur




Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Jag har ätit en sjukt god middag. Snart kommer pappa hit, säkert med någon mer men vet inte vem än. Fast vad gör han ända här borta? Det är drygt 2 timmar hit från där vi bor. Och han jobbar ju imorgon så? Jaja, mysigt med sällskap. Ska snart gå över till farfar på fika. Hörs senare. Kisses

Anonym

- De har varit varmt men inte mycket sol. ^^

naliie

åh vilken fin blogg :D

Cecilia ♥

Fina bilder! :D



Hälsa Lasse och Karin ;) haha ♥

♫♪ Sandra T

härliga bilder!

Rockalicious

Galet snygga bilder!

Danti

sv; toppen här med :D

Isabelle

Nu ska det fungera att kommentera dom två inläggen:) Funkar för mig:) Fin bikini på förra bilden btw:)

♥juliawennstig

Hej! Va gärna med i min veckans blogg tävling! :D



http://juliawennstig.blogg.se/2011/june/tavling.html#comment



Love♥

Tack :D

snygga bilder!

maria

Fin blogg! :)

♥juliawennstig

svar: Va roligt att du är med!

Cecilia ♥

Sv; Haha, aha, trodde du var hos dom nu för du skulle ju fika där. ;)



Jag vet inte, vi har så mycket andra planer. :P Det tar väl as lång tid att åka dit med båten, vet inte ens hur man åker (?) haha :D ♥

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; föredrar nog att inte berätta :)

Johanna

Svar : Taaaack :)

♥juliawennstig

sv: Helt klart! Du är tillagd!

♥juliawennstig

svar: Nej det har jag inte :((

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; gött som snor i näsan :D

Hehe så lite så :)

♥juliawennstig

Om du går in på bloglovin och sen på ditt konto så ser du, tar lite tid innan dett kommer upp direkt i bloggen tyvärr..

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jooorå jooorå :D

Cecilia ♥

Sv; Haha, det är klart ;D Hade varit jättemysigt att komma, men det får nog bli någon annan gång :) ♥

Cecilia ♥

Sv; Haha, jafan ;)

Nej men vi hinner tyvärr inte :p ♥

♥juliawennstig

svar: Sa ju det ;)

Vart hemma, tränat, stan o fotat du då?:D

♥juliawennstig

sv: jaha oj jag läste fel..

ne men jag har jagt till dig!

tog en prtSc du ligger högst upp!



http://juliawennstig.blogg.se/images/2011/namnls_154844039.jpg

Cecilia ♥

Sv; Därför att min meny är ju inte så lång? ;) Jag har bara de grejer som jag behöver där ♥

♥juliawennstig

sv: Lugnt!

N A T H A L I E

Nu är jag hemma i Sverige igen!



SV; Jaa det var riktigt nice, okej! :D

Ja, okej skönt :D

my wesström

hej, förlåt så hemskt mkt för sent svar men har man sommarlov så har man, och de har man ju bara 1 gång om året så man lär ju passa på att njuta av ledigheten!;)



Allt bra med dig annars då?:D<3

Cajsa

man får ju så himla dåligt samvete! :O till sist följde pappa med henne. :/

Cecilia ♥

Sv; Ja, men det spelar väl ingen roll? Du behöver ju inte scrolla ändå ner dit? :P



Det är för att min blogg inte är ändå ner dit. ♥

♫♪ Sandra T

tack :)

hihi ja :D

Johanna

Svar : Hihi :)

Sofia - Foto, mode & personligt

skulle vara guld värt om du ville rösta på min klänning :D

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=R44HjzSYVkUe0tCr3vXMb8t3x4UqRNpgEgnlW60peSJbBJI25fBT&third=yes#Gallery

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja det gör jag :D!

SAGA

Sjuukt fina foton!



Sv; hihi tack :)

Cajsa

nej men precis! :O

Cajsa

så fina bilder, btw! :P

SAGA

Sv; Så lite så :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv ; KRAM PÅ DIG! :D

SAGA

Tack, de var när jag hade mörkt hår.. :/

Anonym

- det är faktiskt den parfymen jag gillar minst och inte alls använder :) men du borde testa chanel no 5, väldigt speciell doft men jag älskar den (dock dyr!) och marc jacobs - daisy (inte på bilden men gudomlig)

kram!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

haha (A)

Cajsa

ska sova nu. natt natt sötnos! :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hihi ja jo yeah javisst :D

Maja

Så härligt somriga bilder!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

blev ju ledsen ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: