by amanda

| Människor


Godkväll på er solstrålar ;) Gårdagen var en mycket bra dag. Midsommarafton och grejer, våra gäster började komma vid 11. Vi spelade kort nästan direkt, fotade och sen blev det lunch. God mat och trevligt folk. Runt 1 drog vi ner till ängen, dansade runt midsommarstången och satt i gräset och fikade. Åkte en hel del moppe, spelade kort, pratade, grillat till middag, tipsrunda, "vernissage" på dasset med bilder Tessan tagit - det har vi varje år. Musik tävling, dunken i mörkret och ja.. Det var en toppen dag helt enkelt.

Nu sitter jag på min mammas landställe och har precis ätit grillat till middag. Kollar lite på film men tänkte gå ner och umgås med de andra snart. Internet här är lite svårt att få igång men nu funkar det prima så måste utnyttja det ;) Bilder från gårdagen och idag kommer upp imorgon. Glömde usb sladden till ena kameran, och den andra kameran är kvar på pappas landställe. Men åker tillbaks dit imorgon så då är problemet löst.

Ha en fortsatt trevlig kväll ! ♥

SAGA

Mysig bild! :)

SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

wilmaaa

skönt:) ska snart sova känner jag..

Hannah

Fin bild!

tildaa ♥

Hon tackar nog! :D

Ida Vinsa ♥

- Allt bra ? :)

ebbaalexandra

HEEEEEJ!!! ALLT BRA MED DIG IDAG?:D

Annellisaa

Har du några tankar om mitt senaste inlägg "för tjock"

ronja

sv: tack så mycket :)

härlig bild!

Anonym

- svarar på kommentarer! va med i dagens blogg.

Anonym

- japp.

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; får se vad det blir :D måste bli nöjd nångång! :D

rebecka.blogg.se

sv; okej :D musik & svarar på kommentarer :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ska vi smila åt den kommentaren tycker du ? ;D

lovisa

sv: Härligt:D den var bra!

Daniella

Ja :)

Vad gör du?

Anonym

- kul att du är med. Fler kommentarer ger dig större chans att vinna.

Amanda » Min fotoblogg

SV kej, jo jag med :D

wilmaaa

yes:) händer ikväll?

sandra

okej vad bra :) jorå min midsommar kvar också bra!

rebecka.blogg.se

sv; okej :D

sandra

sv: japp :)

rebecka.blogg.se

sv; jag vet inte riktigt, själv? :)

claramaja

En väldigt nära vän.<3

Anonym

- okej,

Daniella

Är med bästis och sitter i hennes balkong :D

Anonym

Varse :D

lovisa

sv: absolut:D

Cajsa

allt bra med dig idag sötnos?

Jossan

sv. Hihi så bra! :D

Jodå, fast lite segt. Ingen jag kände och så regnade det nästan hela kvällen :/

sofia

Tjennaa snyggo! :D<3

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; så kan de va ^^

Jessica

hur är läget med dig då? :D

Ida Vinsa ♥

- Asbra :)

Anonym

Hej kolla in min blogg, alla får en länk om....



kolla in regler här http://mariamjasim.blogg.se/2011/june/alla-far-en-lank.html#comment :D



Nice blogg btw

sandra

tack :)

ronja

sv: aa, tkr jag med :D

Amanda

mm :) Allt bra? :)

SelenaGomezSwe

sv: hehe aa :)

aööt bra idag? :)

toves träningsblogg

jag kollar tv, du då?

tildaa ♥

SV: Tack! :D

wilmaaa

nice:) kom ganska nyss te göteborg!

Lisa

så lite så:D

SANNA

SV: Okej! :) Jag kollar på tv och svarar på kommentarer ;) Är allt bra med dig? :)



Kramar.

elinochamanda

allt bra denna onsdagen ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: