by amanda

| Natur


Halloj! Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Stannade i Norrtälje i väntan på Tessan, handlade och åt. När vi kom ut hit gjorde jag lite allt möjligt, duschade, plockade blommor och så. Nu kollar jag på en super spännande film, på 4an tror jag :) Hörs kanske senare, puss&kram

C ♥

- Tack ♥

Jag vet, jag visar inte alls mycket bilder på mig själv i bloggen :/

Hanna

Kom precis hem från landet faktiskt! :)

sofia

jaadåå, hur ska du fira midsommar då? :D

Danti

sv; mm :)



fin bild!

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

tack :*

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv: bu sa spöket :D

Hihi :D

Så fin bild! (;

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vara med dom bästa :D

du då?

Danti

sv; varsågod :)

Anonym

härlig! :D

Vara hemma med familj å släkt! :D<3

Danti

sv; detsamma :D

Jessica

Så trevligt! Jag ska nog bara umgås med kompisar :)

Balida - Musikblogg

Har du någonsin sett någon liknande glass som jag åt idag? Bild finns på min blogg!:D

sofia

haha ojj! :p var int meningen men du förstog nog att de var min ;)

Hanna

Nej tyvärr kan jag inte det ;( :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. hade du vart här på gotland så visst :D!

Varsågod, hihi tack :'D

Balida

sv: Aa blev lite tveksam när jag fick se det haha :)

Yes i know, har varit strul med blogg.se nu välidgt länge går inte att kommentera inlägg osv.

allt bra?:)

Hanna

haha oj förlåt den hette så innan ;)

Cajsa

jag var superdålig på att simma, är fortfarande för den delen men bättre i alla fall, och eftersom att hela min klass hatade mig (jag var mobbaroffret) så tyckte de att det var superkul att skvätta vatten på mig och trycka ner mitt huvud i vattnet. Svimmade nästan. :/ hade jag gjort det hade jag kunnat dött.

sv; med mig är det toppen:D

du , cesilia din kusin vad heter hennes blogg nu igen?:)

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

fin bild :D

sofia

hhaha okejj :D <3

Cajsa

mina lärare brydde sig inte. de vädrade inse hur utsatt jag faktiskt var i klassen.

hihi :D

vicky <3

Svar: Låter perfekt! :D Jag ska bara vara i stan och kanske gå på skansen med familjen och senasre så kommer det gäster :)

Cajsa

ja det är helt sjukt! :S vi pratade med mina lärare på ett utväcklingssamtal men de vägrade verkligen fatta nåt! :O

Beatrice Jakobsson (foto)

roligt! :)

vicky <3

Svar: Tycker jag me! :D <3 Funderar på att köpa speciellt väskan <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, vad ska du göra här då? :D

sofia

spelar ngt spel, dusj? :D

svaeae på kommentarer du?=)

sv: aha, jag undrade bara:D

johanna

alltid gott med melon:D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; vankas de sömn nu eller ?:D

SAGA

Jaa :D

Hanna

Nu hoppas jag att det ska vara rätt eller?

rebecka.blogg.se

cool bild :D



sv; tackdu :)

Jessica

Jodå, det hoppas jag på :D

Minah Wikström

Du har väl inte glömt att kika in på min blogg? Om du har glömt, så kika in nu. Jag lovar att du inte blir besviken! Midsommarkramar till dig från mig!

Johanna

Svar : Mysigt :)



Tack :D

M E R E I

- Glad midsommar :)!

sabina

Hej! hoppas du får en underbar midsommar :)



Rösta gärna 5 stjärnor på min klänning :)

Som tack får du en länkning i min blogg + att jag lägger till dig på bloglovin!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=4DgoZ6VvFFbkd8xP9VvEE6wa7BiFDhz5iVi8O3rT8I2aFmpC8ZGA#Gallery

Nathalie

VALT UT TRE DAGENS LÄNK VINNARE NU:D Nästa tävling kommer igång efter helgen, du kan alltså INTE anmäla dig nu!

http://liborius.blogg.se/2011/june/glad-midsommar.html#comment



En fråga, tänker du ha midsommarkrans idag?:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D!

t h a i p i n n e n ♥

sv; ja den var bra :D

tildaa ♥

Nu är Dagens Blogg avgjord, klicka på följande länk för att komma till inlägget! :)

http://ttiildaa.blogg.se/2011/june/vinnaren-i-dagens-blogg.html#comment

- På Lördag startas en ny Dagens Blogg! Ha en bra midsommar :)

// http://ttiildaa.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: