by amanda

| Vardag

Grattis bästa kusin, jag älskar dig!

Ojojojoj! Vad dålig uppdatering.. men jag har som jag skrev tidigare varit med Amanda på landet. Och då ville jag inte sitta framför datorn.

I fredags tog vi båten ut till landet. Kom inte fram fören vid 23. Åkte lite moppe, kollade på film och spelade Yatzy. Imorse gick vi upp vid halv 9. Fixade oss och åkte sen in till Norrtälje med Matte. Handlade lite en snabbis och åkte sen ut till Cafeét, där jag ska jobba i sommar. Det var båt race där så vi kollade på det, chillade, åt lunch. Åkte inte därifrån fören vid sent. Tog sedan moppen till Ica, handlade godis. Hem igen, kollade på film. Därefter blev det lite halv dålig stämning. Det fanns ingenting att göra, livet sög och jag ville inte vara kvar. Så Matte och syster skjussade oss till Norrtälje, vi åt på donken och tog därefter bussen hem till Stockholm. Kom hem till mig för typ 10 min sen. Jag har tagit 0 bilder alltså.. systemkameran har varit för mycket att bära på. Kanske kan bjuda på några bilder senare om Tessan skickar till mig. Puss&Kram på er !

Mikkis

hellu! Du har väl besökt min blogg? =) kram mikkis

SelenaGomezSwe

sv: okej jag kollar på en film :P

Amanda

Kollar på tv :)

Nathalie

jag ska också sommarjobba på ett café:)

anmäl dig gärna till min dagens länk tävling:D (om du inte redan gjort det) <3

http://liborius.blogg.se/2011/june/tavlingvinnaren-1.html#comment

C ♥

- Ska du åka utomlands nu i sommar? :) ♥

wilmaaa

tackar!

inte mycket, ska se film hade jag tänkt:)<3

Jossan

sv. Aw tack! :D



Är det bra med dej idag då? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; kläm till med några frågor nu! SISTA HALVTIMMAN AV FRÅGESTUNDEN

Sophie'

- så lite så, tackar :D <3

MADDES

Vinnaren av dubbelringen är utsedd. Gå in och se om det var du som vann :)

malinberg photography

sv; Tack! :)

Allt bra? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

ja det är klart!

Maja

sv: hehe nee, men det kändes så (A)

tina

jajemen! :)

Chriis

Sv: så bra jo det är bra här med :d

belloon,

min har varit soft :)

ja super roligt :)

♥ pinkpiercing.se - [ fotoblogg ]

svar: aawh, tack så mycket ;)

rebecka.blogg.se

sv; tack :D



ha en bra kväll! :)

Mariam

Sv. Tack sötan!

SAGA

Sv; Ja, det kan man verkligen säga :o

sandra

ja det var jätte kul :)

Linaa

sv:Okej :)

ronja

sv: tack så mycket :)

ni är söta!

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

:p

linda

jag menar inte med bloglovin

sofia

jadåå :D

JOHANNA

Ha en underbar söndagskväll!

En blogg om Kevin

Ska du jobba i Norrtälje i sommar ? :)

Mysigt att spendera tid ute på landet! :D

Kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: