by amanda

| Vardag
Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har helt enkelt inte suttit framför datorn, och då kan man ju inte blogga ;) Right? I allafall, igår så åkte jag, Hanna, Joel, Micke, Leo, Jacob, Philip och Melker till Långholmen. Killarna badade och ja. Det var mysigt, satt i solen och så. Därefter drog jag och Hanna hem. Gjorde ingenting speciellt fören senare på kvällen då vi åkte till Söderbysjön. Jag, Hanna, Jacob, Philip och Melker. Vi badade, det var årets första dopp för mig. Jag och Hanna drog hem. Hon sov hos mig.

När vi vaknade imorse fixade vi oss, gick hem till henne och sen åkte vi till stan. Kollade runt lite och satte oss därefter på Espresso house. Vi båda köpte en ischai och varsin macka. Super gott och sen åkte vi till Kärrtorp. Var där en liten stund och sen gick jag hem. Åkte till farmor, pratade lite med de och nu är jag hemma igen. Tänkte bara ta det lugnt ikväll. Ta igen obesvarade komentarer och sånt. Men bloggar lite senare. Bilder kommer när Hanna skickat till mig. Puss&Kram

jag älskar er tjejer <3
Danti

sv; mmm :) görs?

♫♪ Sandra T

fina flickor :)

♫♪ Sandra T

visst är hon :)

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

fin bild :D

M

Svar ; jaa , det är alltid trevligt :) Vad är ditt rekord ?

jonna

härligt :) jodå, det är bara bra! :)

tanya (;

SV; tack gumman! :D puss & kram

Cajsa

haha ja! :D

amanda

Allt bra? :)

♥ pinkpiercing.se - smått & gott

svar: javisst är dom fina! :)

M

Svar ; så trevligt ;) 1 mer en mig :P

claramaja

Tack du!:)

♥ pinkpiercing.se - smått & gott

svar: ah, ett par saker, jag kan ta kort på det och lägga ut i helgen? :)

MADDES

Gillar du dubbelringar? Då tycker jag du ska spana in den här tävlingen: http://maddisenj.blogg.se/2011/june/tavling.html



Ursäkta om du inte vill ha sånna här kommentarer.

Linaa

Sv:Jaadå bara bra,fin bild :)

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

ofta haha fett dålig tkr jag :O

Svarar på kommentarer och fixar bilder. Du då? :)

sofia

okej, hahah kmr int ihåg vad jag frågade. Liksom dåligt minne! :D <3

sandra

okej låter kul :)

Jag ska jobba och på lördag ska jag och lillasyster eventuellt gå på gröna lund :)

M

Svar ; ännu bättre ;)

sandra

ja helt okej i alla fall xD är inte så taggad på att jobba men det är ju inte långt kvar till semestern så man får hålla ut ;)

sofia

hahhaha :D <3

Sophie'

- tack sötis! :) <3

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

yes, vad gör du ?;)

Ja, okej :D

Jessica

Jodå, funkar alltid :D

sandra

ja det blir nog kul men dem har lovat regn på lördag så det är inte hundra procent säkert att jag åker dit :P

sofia

nix får på fredag! :D<3

Skolan, tränat, fixat med bloggen och så och sen fotat du då? ;)

Alla

sv: Varsågod & tack.

Aw tack så mycket sötis! :)

Kram

ronja

sv: tack :)

jättefina ni är!

MIA

vad fina! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: