by amanda

| Vardag
Hanna ringde och väckte mig runt halv 10 imorse. Fixade mig och sen möttes vi. Satt i solen och pratade, gick därefter till Abbes och åt lite. Nu sitter vi hemma hos Joel. Vi ska snart möta de andra pojkarna för att åka till Långholmen och bada .. typ. Bloggar när jag får tid. Puss på rumpan
jonna

ja, jag saknade bloggandet ;) det gör jag!

hur är det med dig? :)

tanya (;

SV; tack :)

btw din blogg är sjukt bra ;) puss ♥

ronja

sv: nja, beror på. iallafall 1-2gånger i månaden. men nu när det är sommar blir det mycket mer :)

hihi, puss på rumpan. fint skrivet :D

Madeléne

Sv:

mm :)

Ja det är så mysigt.. :D

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

Nu är vinnaren i tävling nr 2 dragen, kika in och se om det blev du. Annars kan du ju anmäla dig igen redan NU! Hihi, puss

elinochamanda

hoppas du har haft en fin dag ! :)

Madeléne

Hej!

Dagens blogg är avslutad,

kika in och det var du, annars kan du anmäla dig igen!

http://maddeemmaa.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-vinnaren-4.html#comment

M

Var gärna med i min fototävling :)

http://ofourblog.webblogg.se/2011/june/pa-ditt-skrivbord.html#comment

wilmaaa

vad gör du?:)

Lina

Tjena,allt bra? =)

PINKPIERCING.SE

svar: japp :D

C ღ

- Så bra :D Hm, det är rätt dåligt men är nog bara för att alla andra har lov utom jag :@

Chriis

Sv: allt bradå? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack! :)

bara en vecka (a)

claramaja

Så lite så!

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

Lisa<3

sv; oh, nice :)

ja ska oxå vara med en kompis imorrn ^^

haft en bra dag?<3

kram

Sandra

Gokväll!

Fin blogg du har!

Vad gör du?

Kram

sannalitens.blogg.se

Svar: Härligt :) Jag har haft det super, så himla skönt väder som det har varit :) Vad gör du idag då? :) Kramar

Jessica

Härligt! Inte mycket alls, ska snart lägga mig :)

Anonym

Fin header !:)

sv; bra dag ?

IDIS

Hej,där. Kolla in inlägget: facebook! på min blogg och svara gärna på frågan där!=) kraam.

t h a i p i n n e n ♥

här är det mulet :(

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

till o från ja.. även fast de är varma. ochdär jag får sådär tjocknar blodet till dig och jag blir yr.. har till o med blivit hemskickad från skolan pga utav det där..-

Jossan

sv. Ja, kan inte vara kul i början när man börjar med massa nya man inte känner :/

Men jaja, man får väl försöka se det possitiva i det hela! :D



Ha en bra dag! :)

Alla

Hoppas du får ha en bra dag! :)

Hihi :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: