5 saker ni kanske inte visste

| Bekännelser

Jag klarar inte av att äta frukost på morgonen. Speciellt inte bröd. Youghurt eller smoothie brukar funka. Det är lite konstigt för jag kan äta vanlig mat och så, men inte frukost.. Det går bara inte ner "/

Jag har oftast tur i spel ;)

Jag följer 3 serier - One tree hill, Gossip girl och Glee.

Jag är otroligt känslig för blod. Även om det bara är väldigt lite. Blir illamående och det börjar snurra.

Jag kan vara en riktig bitch ibland, fråga mina vänner :D
tina

tack så mycket! klicka gärna in på länken och rösta på bild nr.5 det vore urgulligt :)



(http://mandalii.blogg.se/2011/june/rosta.html?_tmp=6665ed3de2556d8740685b34cfc0bd2203ef440c)

LINDAVIOLA!

sv; haha, tack ;).

Tack din också :)

Foton av Emma

Vad söt!:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, bra :D!

johanna

hihi ja:)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; tjoooflöjt i hallonskålen :D

Jossan

sv. Ja precis, jättejobbigt är det :/



Roligt att läsa om folk som man inte vet något om tycker jag! :D

Mallanmamma.se

Provade du skrolla ner lite på sidan? Hade också problem från början och hitta den :o

Danti

sv; mm :D Jag tycker det är ganska kul :/ Eller ibland ger vår lärare godis ^^

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

oj jobbigt att vara rädd för blod :(

Elinn

okey det låter mysigt :)

jag svarar på kommentarer och ska snart laga mat :)

allt bra idag?

Jessica

Tack så mycket :F

Matilda

Tjena snygging! Du har väl inte glömt att läsa min blogg? ;)

www.matildas.blogg.se



Ha en bra dag!

sofia

jodåå! :D

Daniella

Det där med frukost - får du ont i magen när du äter det på morgonen? :O

Filippaaaaaa

haha det där sista, det stämmer verkligen älskling ;)

Sophie' PH♥TO

- visst är det :) <3

Anonym

Jah den ,D ÄR bra

Anna med A

ja (:

Anonym

Taaack, Detsamma :D

Eleena :)

sv; okej kul! ;D inte så mycket :)

Maria - med bebis i magen ☆

bra serier du följer :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

den ska vara längre egentligen ;o hälften har gått av..

Anonym

bra :D

Haha :D

Sophie' PH♥TO

- köp en sån då :D älskar redan min :D <3

ronja

sv: tack :)

fin du är!

Tack för frågorna. Hojtar till när svaren är uppe! kram :)

ebbaalexandra

TJOOHOO! Allt bra?:D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

har fler, men de e inte fina :D och har inte fastnat för nån :D

Eleena :)

sv; jao !.)

svara gärna på dagens fråga :)

SAGA

Sv; Haha det visste jag inte om dig ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: