Visste ni detta? ;)

| Bekännelser



- Jag är alltid nyfiken
- Jag har jätte svårt för att somna
- Jag säger ofta "va" och "jag fattar inte" fast jag egentligen fattar och hör. Vill bara vara extra säker..
- Jag fryser nästan hela tiden
- Jag är uttråkad utan musik, bra musik
- Jag kan hitta fel på allt!
- Jag kan inte bli brun.. typ
- Jag känner ett tvång över att gå och klippa mig så fort jag ser något slitet hårstrå

sandra

sv: det var så lite så :)

jr

Okej kanske borde ta göra det!

Kult och veta lite om dig:)

sandra

sv: kollar på tv och är inne på facebook, själv då? :)

Cajsa

ska nog sova nu. natt natt!

sofia

Dagens blogg vinnaren är nu dragen, kolla in om de blev du? :)

sandra

sv: okej, kul :P

sofia

ne men nästa gång kanske ;)

sandra

sv: oh ja :)

Gabbe

tack ^^

julia

fina bilder du tar:)

sandra

sv: okej men grejen är den att jag känner absolut ingen ute på landet, mina syskon har i alla fall några och vara med.. jag sitter där själv och ugglar, inte så kul direkt :P

sandra

sv: haha okej xD då vet du hur jag har det haha

sandra

sv: okej men det är ju bra det i alla fall :)

Jessica

Älskar att läsa sånt där :D

julia

tacktack!

följa varandra via bloglovin ?:D

Isabelle :]

Fin header :)

julia

visst har lagt till dig nu :D

jr

Ja!;)



vad görs nu?

jr

Okej vad nice ;D ska ta duscha

Ellenor

många, okej några, av de där passade in på mig!! (1,3,4,6)

Ellenor

sv. fortsatte bara på titeln på det inlägget med fortsättningen på en låt, som jag åtminstone trodde det var du kopierat, curly sue - takida

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inget du då? :D

Mimmi Naveed

Missa inte dagens blogg hos mig IMORGON! En länkning på 900 besökare och uppåt! Love

Jessica

Jag ska nog göra en snart:D

sofia

aadåå :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag vene :)

Emma

Fin blogg du har :)

Matilda

Sv: Varit med min kompis Penny ( www.Peennyy.blogg.se ) , och målat naglar :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: