my life is over... typ

| Vardag



Okej, tro mig när jag säger att jag höll på att börja gråta när jag såg detta. Satt i huset och spelade kort när en brandbil åkte förbi, smsade syster och sprang därefter ner till hamnen. Det första jag ser är kustbevakningsbåten, en riktigt stor båt. Sjukt mycket folk stog på våran brygga. När jag kom fram, vad får jag se? Våran båt, min älskling liggandes på botten med en liten del ovanför ytan. Våran båt har sjunkit! Olja i hela vattnet. Vi tror att någon slang gått sönder så det öst in vatten i båten, och ja. Nu är den förstörd och ligger på botten. Är så himla ledsen och besviken. Och stackars min pappa, han har jobbat och lagt ner så mycket tid på den. Hoppas verkligen försäkringen är till någon hjälp, och tur att våran andra båt fortfarande ligger på ytan.. Men, man kommer inte kunna bada i vattnet på riktigt länge. Alla fiskar kommer typ dö. Kustbevakningsbåten skulle försöka fixa problemet i allafall.. Nu ska jag deppa vidare !

dreamsandthoughts ☆

inte så mkt :)själv ?

Jessica

Vad gör du då? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; vettetusan vad det är som händer :/

Ja!



Oj, va tråkigt. :'((

Johanna

Svar : Yes sjukt gott med godis :D

FREDRIKA PERSSON

ha en bra dag!

Sandra

Hoppas det löser sig!

Vad gör du?

Kram

sandra

sV: okej..



nej men vad tråkigt att er båt har sjunkit :(

Amanda » Min fotoblogg

allt bra med dig?

ronja

sv: aa :D den kommer nog snart uppe på bloggen!

Cajsa

god morgon cooling! :D

ronja

sv: tack :D

♥ majjin.se - foto intresserad

svar: det är bra, är smått trött efter morgondagens arbete bara :) va göru? :D

Enya♥

Sv; Tacktack :D

ja :(

dreamsandthoughts ☆

okej :p

S A N N A S . R U M

Neee, fy vad oskönt /:

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; de är ju det.. han har ju inte sagt något. men att jag bara känner det på mig

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

A D E L I N A

sv: så lite så :)

♥ majjin.se - foto intresserad

svar: vart jobbar du? :) kom hem från jobbet för drygt en timme sen och ringer en massa samtal nu :)

Cajsa

allt bra med dig idag då söt? :)

tessan

Hej :)

Fin blogg :)

är du jätte snäll och vilja rösta på mig?

Är nr 1. Som tack får du en länkning :)

står allt på min blogg hur du ska göra :)



allt bra med dig idag?

toves träningsblogg

aha okej :)

Julia

- jag, mår bara bra ! ;)

va, gör durå ?

Lisa Radojewska

sv; yes ;)

händer idag?<3

kraaam

Lisa Radojewska

sv; okej ^^

jag var med en kompis igår, ska vara med henne idag oxå! ;D

Vad ska du göra idag då?<3

rebecka.blogg.se

sv; hej snyggare :D vad gör du idag? kram.

moa

fin blogg! :)

Gabbe

sv: okej tack så jätte mycket =D

Johanna

Svar : Haha :)



Trist med eran båt!

Ilaaaaaaaaaf

Så fin blogg !!!!



-, kika in på min, släng gärna in en kmt! :D

Hehe ja ;)

Enya♥

Sv; hihi :D

sanashaba'

sv; nja, sådär!

-Gud vad tråkigt! ;o

Jessica

Okeej, jag kom just hem från stranden :)

FREDRIKA PERSSON

SV;Tack!

Amanda » Min fotoblogg

stakars er!<3

sandra

vet ni om det går och fixa?

Jossan

OJ, haha jävlar! Stackars båten :o D:



sv. Hihi den är ganska awesome, mascaran, tycker jag! :) Vilken har du nu då? :D

ronja

låter inte alls kul! :/

bella

Oh nej :/ fan vad synd.

blomberg - carolineblombergs.blogg.se

nej va synd :/ stackare!

thres

nej vad tråkigt :/ stackars din pappa också!:/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: