Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Charlie överlever den fruktansvärda olyckan som tar hans lillebror Sams liv. Men innan brodern dör lovar Charlie att alltid ta hand om honom, och döden förmår inte klippa av det känslomässiga bandet mellan bröderna. Charlie ägnar sitt liv åt att hålla löftet till Sam. När Tess dyker upp vänder hon upp och ner på Charlies värld. Kärleken till henne är så stark att han tvingas omvärdera sitt liv. Men kan han lämna Sam?

Tryck här för att se trailern.

Åh jag älskar den här filmen! Jag höll på att börja gråta flera gånger. Allt var så hopplöst för Charlie. Det fanns liksom inget hopp. Att de andra trodde han var en knäppis kunde man ju förstå. Jag älskar i slutet ungefär hur Tess också minns minnena från deras tid tillsammans fast hon egentligen ligger medvetslös. Jag vill inte avslöja för mycket. Men det var en film som absolut alla borde se. Den får en att tänka på sitt eget liv, att vad som helst kan hända och när som helst. Att man ska leva sitt liv fullt ut och ta vara på varje dag. Och sen måste jag bara säga att Zac Efron alltid varit en av de snyggaste killarna i världen och alltid kommer vara! ♥

Bild lånad från google

SAGA

ÅÅÅå den måste jag se :o

Johanna

Svar : Yes riktigt gott :D

EKO Lisa

Åh! Den verkar hur fin som helst..nästa filmkväll får jag ta denna:)

anna

sV: najs :D



händer idag då :D?

hanna

Dagens Blogg, anmäl dig nu:

http://lillehanna.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html

maya

http://svenskaspel.se/?pageid=/kampanj/sommar-2011&entry=3148

Gabbe

=)

alexandra | fotoblogg

eftersom du alltid brukar ha så bra filmtips, kanske man borde se den :)

Danti

sv; okej :)

Anja - 17 & mamma!

SV: Tack! :)

Cajsa

hihi visst är de!? :D fan, jag kunde inte sova i natt.. :/ Kl 3 tog jag sömntablett, efter det tvärslockna jag. xD

maya

taack jätte snällt:) värva gärna fler vänner som vill rösa:)

Anonym

aw, det får jag inte höra ofta! :D

Sofia - Mode, foto & personligt

den är asbra :D



Ar det möjligtvis så att du kanske äger en iphone?

Kika in här då för att kunna vinna ett skal :d

http://smnmode.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-ett-valfritt-iphone-skal.html#comment



Om inte så kan du kika in här och var med o tävla om ett presentkort på 100 kr på phonefashion, som har mobilskal till en massa olika mobilmodeller!

http://smnmode.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-presentkort-pa-100-kr-hos-phon.html#comment

maya

ja det kan vi jag följer dig nu :)

Elin♥

Tack så mycket!

Sv: Jo, det är bra med mig. :)

Cajsa

Så irriterande! :( När man verkligen inte vill annat än sova och det inte gååår! :O

Sofia - Mode, foto & personligt

synd, men var gärna med i någon utav mina tävlingar, har 6-7 st igång så något du är intresserad av borde det finnas :d

Anonym

haha ;)

toves träningsblogg

:) hej!

Allt väl med dig idag?

Själv är man på jobbet och tar hand om kunderna som ska bleka tänder. Men har snart 2 timmars lunch och ska passa på och sola då :)

Linda

Vill du vara med i min tävling på bloggen där du kan vinna en cykel :D?

Danti

sv; aa sj?

Cajsa

ska du göra idag då?

Josefine Andersson

älskar oxå filmen!



hih thanxxx :D!

Gabbe

Visst är det snyggt =D

Danti

sv; okej ;)

Cajsa

fixa med papper :/

Gabbe

sv: indeed =D

Guevacci - Blog of Awesomeness!

Tjena, har dragit igång dagens blogg. Lust och anmäla dig? :P

Cajsa

till det förbenade soc helvetet. :P

Cajsa

hehe skulle kunna slå dem i skallen snart..xd

btw, tryck f5 på bloggen. :P vill veta vad du svarar på frågan. ^^

Cajsa

hehe det är svårt att komma på något. ^^

Cajsa

nej nu ska vi snart åka till försäkringskassan och fixa bevis på att jag inte får sjukpenning. :P

EMMAS!

kanske ska se den då:D

Frida

Älskar den filmen! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: