by amanda/dagens outfit

| Outfits
Tjenare mannen! Blev väckt runt 11, åt frukost och hoppade sen in i duschen. Nu är jag färdig fixad och vi ska strax äta lunch. Sen ska vi åka in till Borgholm och kolla lite, fika och sådär. Mer av dagen vet jag inte vad som händer, men det lär ni märka när jag bloggar senare.

Och sen kan jag ju säga att 2 veckor med bara familjen i rad inte är att rekomendera! Visst älskar jag min familj och det är jätte mysigt att umgås. Dessutom var det jag som bad om att få åka både till Gotland och Öland. Men tyvärr blir det väldigt långtråkigt. Jag längtar både hem till Stockholm och till landet ! Menmen, det finns ingenting att göra åt saken. Åker hem på lördag i allafall :) Ha en bra dag!

Kofta från Ginatricot.
Bas linne från Bikbok.
Linne m. text från H&m.
Leggings från H&M.
emmi

- tusen tack finaste!

Linda

sv: Ja dom är bra:D

Om du behöver film tips finns det fler under katogorin filmtips (;

Danti

sv; äta sushi :D sj?

Nathalie

roligt att du är med i min dagens länk tävling. Tyvärr tar jag en bloggpaus resten utav sommaren så jag får utse en vinnare när jag kommer tillbaka:)



Du får ha en toppen sommar<3!

Johanna

Hej, har en tävling på min blogg där du kan vinna ett korshalsband på glitter! Vill du vara med? Tryck isåfall här för att komma till inlägget http://jagalskarkossor.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-korshalsband.html#comment :D

anna

sv: okej :)



ne idag ska ja verkligen inte göra någonting

felicia

så lite så :D

anna

sV: ja :)



tack så mycket :D

felicia

vet faktiskt inte hehe, själv? :D

Mikaela Urbom

Snyggt linne ! =)

felicia

okej kul (:

felicia

kan vi göra :)

Nora

sv; ja den är bra!

SelenaGomezSwe

sv: härligt, jadå :D

EMMAS!

snyggt :D

sv: ja eller hur :d

Gabbe

bara bra med mig, sj? ^^

Eriica (baaraeriica.blogg.se.se ღ

sv: okej kul :D

då gör jag ett inlägg i min blogg snart och länkar till din med bild och så , kram



tar din header om det är okej ?

A D E L I N A

snygg outfit! :D

anna

sv. har du haft en bra dag :)?

Cajsa

hemma igen!

MADDES

Ikväll blir det middag hos min killes syster och hennes familj. Händer i morgon?

josefin

Jag skulle bli superglad om någon ville dela med sig av något jobbigt som hänt i ens liv. Psykisk ohälsa, övergrepp, våld, missbruk, ja vad som helst som jag får tillåtelse att publicera i min blogg. Självklart får man vara anonym. Skicka gärna en kommentar eller skriv till min mejl: [email protected]

Skriv: "Händelser att dela med sig av" som rubrik.



Jag tror det är viktigt att man talar om det som är jobbigt och framstår som något man ska skämmas över. Vad man än i livet har varit med om så finns det ingen anledning till att skämmas över det. Ingen anledning till att mörklägga händelsen/händelserna. För det finns fler där ute som kanske är med om exakt samma sak just nu. När man mår dåligt känner man sig oftast väldigt ensam, men det är man inte. Det finns folk som är med om samma sak just nu eller kanske har tagit sig igenom det som du själv har gått och bär på. Det spelar ingen roll om det är något som du tagit dig igenom och inte mår dåligt över nu eller om du är mitt uppe i allt.



Är jättetacksam om någon vill dela med sig av sin historia!

Jessica

Trevligt :D

Cajsa

minns inte. gammalt inlägg som läggs upp igen. ^^

josefin

Tack så jättemycket. Vad skönt för dig att du haft det rätt bra :-) Hoppas det håller i sig, njut av livet!! kram

EMMAS!

allt bra?:D

Cajsa

hehe ville visa filmen igen men tänker inte ha två inlägg med samma..xD

anna

sV: najs de :D



nja den blir bättre å bättre om vi säger så :P

josefin

när du frågar hur jag har haft det, menar du min barndom då? För isf. har jag haft rätt mycket otur.. av olika slag. har varit med om både det ena och det andra..

EMMAS!

samma här:D

Cajsa

hehe.. ^^ så jag ändrade bara datumet på det och la upp samma fast nu istället. ^^

anna

sv: åh vad mysigt :D



ne ja ska se på film :)

EKO Lisa

Sant! Även om man älskar sin familj så är det i lagom doser, iaf för mig:)

Penny

Fin blogg! :) Och snygg tröja förrästen! ;)

Kolla gärna min blogg så blir jag jätteglad ^^ :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: