by amanda

| Vardag

Idag på jobbet gick det super bra, fick stå en hel del i köket. Baka, laga mat, servera o.s.v Stannade kvar lite och gick därefter över till kiosken och pratade med Helena. När syster slutat åkte vi till Malin en snabbis och pratade med henne. Linus skjussade hem mig och nu sitter jag vid datorn. Ska träffa Helena och Johanna senare, men kan inte ringa så vet inte hur jag ska få tag i de. Helena har i allafall inte slutat än. Planer har vi för ikväll, men ändringar kan ske så skriver inte ut de än. Puss så länge

Lite bilder från igår


♥ majjin.se - foto intresserad

härliga bilder ^^



svar: javisst är den bra! :D



najs! :) sommarjobb eller?

M E R E I

- fina bilder :)!

Lina&Mimmi

Hejsan!



Skulle du kunna rösta på våra klänningar? Om du röstar så får du en länk på våran blogg!. Rösta gärna 5/5 stjärnor. Vi skulle verkligen bli glada då.

(Säg till i en komentar när du röstat så att vi kan länka dig ) Klänningarna:



Klänning.1

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=KUuMGBf7zhAd3zuR7v1UTgQB9K9ueDCnYwxevSYjxXCpMw6Hgvbz#Gallery



Klänning.2

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=aOpjeD6pgSPWCNUyezpbAoNsb1ye13QQF6zj8tOb0bxBoGxH4ci4#Gallery

Gabbe

sv ^^

Anonym

söta :D

dreamsandthoughts ☆

tack:D

Jasmin

Hej, allt bra? :)

Johanna

Svar : Mm :/

Ilaaaaaaaaaf

tar du bilder själv? <3

tessan

tusen tack att du ville rösta på mig :D

kommer att länka alla som röstar på mig den 7/7 ;) När tävlingen är avslutad :) ska göra det på eftermiddagen/kvällen. då är det enklare för mig att samla ihop alla på en och samma inlägg :)



allt bra idag?

anna

sv: tack så mycket för rösten :D

SelenaGomezSwe

sv: härligt, jadå :D

Cajsa

jo det är ok. :P lite ont i magen bara, ätit lite dåligt (mycke dåligt) idag...men va fan! Skärper mig ju så mycket jag kan nu för tiden så ett bakslag kan man ju få ha. :P

Sandra

Har suttit och fixat med min externa hårddisk ett par timmar så nu ska jag äta något och kolla lite teve.



Vad gör du?

Kram Kram

aina [fotoblogg]

Fin blogg! :) ska vi följa varandra via bloglovin?

ronja

fina bilder :)

claramaja

Hoppas allt är bra!:)

Linda L

Fina bilder:d

A D E L I N A

Nu är dagens blogg vinnare utsedd! Blev det du? :) Om inte så kommer en ny chans imorgon!

sofia

jodå, dusj? :D <3

Enya♥

Sv; Ohja :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaa :D!

♥ majjin.se - foto intresserad

svar: okej :D

sandra

sv: vad trist :(

Miss O

kul =)) fina ni är

josefine

Okej. Allt är bra :)

Vad ska du göra idag ?

Allt bra gullet ? några sommarplaner än :)?

Ragna =)

sv; japp :)

dreamsandthoughts ☆

allt bra idag? :)

sanashaba'

sv; hoppas allt är bra med dej idag?(:

KRAM



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: