by amanda

| Vardag

Idag började jag jobba redan halv 10 så fick gå upp tidigt ! Slutade runt halv 3, skyndade mig hem. Åt lunch och bytte om sen åkte vi in till älmsta. Gick runt där ett tag och kollade sen åkte vi hem igen. Sitter nu och väntar på maten, grillat. Det gillar vi ! Senare ikväll ska vi till några familjekompisar för att fira att de fyllt år. Runt 22, ska jag nog träffa Helena och Johanna. Men vi hörs kanske mer senare. Puss&Kram

Bilderna från igår ;)





Malin

härligt! jo de e bra här med.

vgd? :D

Anonym

Var gärna med i Dagens Blogg hos mig! ;)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-fredag.html

Kram

Jessica

Jaa, riktigt nice :D

Anonym

svM Får väl försöka fixa det då :).

sofia

Tack, fast du är det! :D <3

D

sv; mm :)

Johanna

Svar : Hihi :D

belloon,

Just nu är jag hemma och mina vänner stack nyss :P vad gör du?

z i r r e s ♥

tack :)

LIENE

sv: hehe, okej. Tonerna orange och rött i håret är ju snyggt:D

Mynnie

Godmorgon

hoppas allt är bra

Cajsa

tack finaste! behöver verkligen höra det just nu! fick massa skit igår

tanya (:

SV: okej vad kul! vet du vart ni ska åka? :)

ronja

sv: tack :)

ser jätteroligt ut!

EKO Lisa

Kul ni ser ut att ha på bilderna:)

Louise

SV: Härligt :D

Jo, med mig är det super :)

Vad har du gjort idag då? :D

Härliga bilder :)

elinnilsson-eeelinnnnnn.blogg.se♥

åhh vad roligt det ser utt:D

SV: tack:)

AA!

Marie Hanna Nyberg

himla härliga bilder!

sv: det hade vi också! :)

EMMAS!

sv: ja :D härliga bilder!

Nathalie Nyrén

Okej :D

Tova

Fett härliga bilder :D<3

Belinda

Hej! Har du en iPhone/iPad/iPod, eller kanske en kompis som snart fyller år? Nu kan du tävla om ett valfritt skal/tillbehör för upp till 500 kronor på min blogg! :) Hoppas du kikar in, Kram!



http://mmidnightsun.blogg.se/2011/july/vinn-ett-valfritt-iphone-skaltillbehor.html

Angelica

Tack du det ser ut som att ni har haft en blöt dag haha

Lisa Radojewska

sv; hihi ^^

ser ut som du haft en bra dag? :)

josefine

Okej. Ja min dag har varit kanon :)

Allt bra idag ?

sanashaba'

sv; inte så mycket, svarar på kommentarer! Har du haft en bra dag?(:

Lindafransson - Makeup!

härliga bilder :)

karin

hej hej ! :)

angie

Tack så mycket! =)

jessica

sv: ja:D

c.

sv: Tackar!

härliga bilder :)

FlizanLizan

sv: allt bra med dig idag? :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: hehe tack ännu en gång :P

Linda

Ser jätte kul ut :d

toves träningsblogg

härliga bilder

Mikaela Coco Urbom

Gaaa va ja blev sugen på att åka jetski!!!! :D

Linnea

ååå jag älskar att åka donut!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: