by amanda

| Människor

Igår drog jag, syster, matte, ronja, lill-matte, linus och tim ner till hamnen. Pappa, lillebror och många fler kom ner. Vi åkte vattenskidor, ring bakom båten, vattenskoter o.s.v Jag fick köra vattenskoter själv för första gången, så jäkla nice! Om ni inte har gjort det så måste ni göra det någon gång! Sen gick vi hem, bytte om och sådär. Drog ner till Simpnäs en snabbis. Sen åkte vi hem till Ellen. Där det var chillkrök typ, lyssnade på musik, pratade, sjöng och bla bla. Kom hem runt 2. Idag är jag ledig! Så himla skönt. Sitter och äter lunch just nu och ska strax ta moppen ner till Simpnäs för att träffa Helena. Vet inte vad vi ska göra, men träffar väl Johanna när hon slutat jobba också. Hörs mer senare. Puss&Kram




EMMAS!

härliga bilder :D

Anna med A

ska duscha :)

Pretty Little Liars

sv: nepps :P

lona

roligt ^^

D

sv; aa ;) allt bra? :)

N I K E

Va kul och åka vattenskoter ! :)

anna

fan vad kul!

Tova

hääärliga bilder!! :D <3

Louise - foto

Kul att köra vattenskoter. :D

♫♪ Sandra T

ser härligt ut!

EKO Lisa

Vattenskoter! Ser så himla coolt ut:)

E m m a ♥

Vill du bli dagens blogg? Just nu pågår Dagens Blogg på min blogg

kika gärna in och anmäl dig ;)

Jag avslutar ikväll kl. 20.00 ;)



http://geminkaninmat.blogg.se/2011/july/tisdagens-blogg-blev.html

sanashaba'

sv; jorå, det är toppen med mej oxå! Har bara så ont i huvudet! ):

Vad gör du?(:

Isabelle :]

Fina bilder ;)

Anonym

jag har lagt till dig!

lägg till mig nu

littelmy.blogg.se

hej kommentera och följ min blogg!

Angie

Varsågod!:)

haft en bra dag?

Natalie

sv: nej vad tråkgit =)

Bella davis

jo bara bra h'nder idag dåå :)?

MADDES

tack tjejen :) Hur mår du idag?

sofia

hih, de är roligt! :D <3

Daniella

Vad kul med vattenskoter :)

Okej :) Jag svarar på kommentarer och ska sättapå film nu =) Händer ikväll?

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; hihi tack

Cajsa

hehe om jag kommer ihåg det ska jag påminna. :)

EMMAS

vad görs?:D

Anonym

sv; :).

c.

ser kul ut!



sv: :)

Cajsa

nej, om man skulle ta sig i säng snart. :P

sofia

badat, åkt båt å sen bara chillat, dusj? :D

DemzziZ

hejsan! ^^

finblogg, folja varann via blogglovin? ^^

Marie Hanna Nyberg

Hej på dig!

Nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna ett valfritt iPhone/iPod/iPad-skal. Kika in och var med om du vill! Tjingeling

Cajsa

hehe jo..xD

CajsaCajsa

ska se klart filmen. höres kanske senare. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: