by amanda

| Vardag

Jag vann dagens blogg här!


Ändrade planer! Det är mulet, grått och tråkigt här. Vi har gjort det mesta som finns att göra så vi har bestämt oss för att åka hem idag istället för imorgon. Så ända sen vi vaknade har vi städat, packat och sådär. Nu är vi alldeles strax klara. Vet inte om vi ska stanna här tills klockan 3 då en resturang öppnar så vi kan äta, eller om vi ska åka direkt och äta någonstans påvägen. Vi får se vad som händer. Kommer hem ganska sent så vi hörs då eller imorgon :) Kisses

Malin

- Tack för din röst! :)

Säger till när du blivit länkad :D

FREDRIKA PERSSON

SV; :)

c.c.

sv: haha gutt! :D:D

wilmaaa

ja när jag kommer på någon bra:D<3

Jessica

Hoppas du får en bra dag idag:D

A D E L I N A

Kul att du är med i dagens blogg! Jag hör av mig när vinnarna är utsedda

Hur är det annars? =)

kram!

Kaffehörnan

Kan va skönt och dra tidigare, så har man kommit en bit på vägen



Har haft nån fototävling, vatt nån som anmält sig

Så har man nåt trevligt på sin blogg

Danti

sv; mm :)

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

anna

sv: najs de :D



ne grillfest ikväll å kompisar å så :)

Penny

Sv: Aa! :D <3

EKO Lisa

Skönt att komma hem:)

jr

fin ;)

EMMAS!

sv: hihi okeej :)

Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

Anonym

Sv; Tack, detsamma finis! :)

Josefine Andersson

sötis!



thanxxx :D

Rebecka

hej!☺



nu finns dagens blogg vinnare uppe på min blogg. så kika in och kolla om det var du som vann!



kram! :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

evelina

Sv: jo det är bra :)

linnea

- vi kan göra i ett inlägg (:

linnea

- har gjort ett inlägg nu :)

M *

- fin ring :)!

kaffehörnan

Hoppas resan går bra

A D E L I N A - FRÅGESTUND PÅGÅR

Nu är dagens blogg utsedd. Blev det du? Om inte så kommer det en ny chans imorgon.

Ett tips är också att fråga några frågor i min frågestund. Den som ställer mest

frågor vinner en länkning inför mina 1700 läsare. Värt ett försök?

KRAM!

LINDAVIOLA!

sv; ja, verkligen!!

FlizanLizan

sv: tack s¨å mkt :D

c.

sv: riktigt gott! :D

kaffehörnan

Är du hemkommen eller du kör trådlöst

Sv; Yees, I think so too ! :D Hur utser du vinnarna?

SAGA

Hihi jadå :D

SAGA

Haha njaaaa :D

SAGA

Sv; Jasså :)

Anonym

Sv; Jodå. det är bara bra, självdå? :)

EMMAS!

allt bra?:D

SAGA

Sv; Hääärligt :D

Annie Larsson

tack så mycket :D älskar dom redan :D

kram

N I K K O R ♥

Hej på dej!

Jag ska tipsa om en tävling som vi har nu där du kan vinna massvis av länkar och en gratis header av oss! reglerna är buslätta, så vad väntar du på?

Länken till inlägget: http://nikkor.webblogg.se/2011/july/veckans-blogg-1.html#comment



Kramkram http://nikkor.webblogg.se

Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/july/lordag-dagens-blogg-3.html#comment

anna

sv: ja verkligen :D



haft en bra dag :)?

LIENE

Den ringen är så fin!

angie

fin ring :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: