by amanda

| Landskap

Bild tagen förra sommaren när jag var på Västkusten ♥

Hallå! :) Hos tandläkaren idag gick det super bra. De spände min tandställning, så det gick på 5-10 min. Jag har inte ett dugg ont. Ståltråden längst bak är lite vass så det skaver mot mitt kött, men det känns inte så mycket så jag hoppas att det går över. Efter det åkte jag med pappa och köpte en båt sak, hämtade Tessan och Kalle vid bussen och nu är vi hemma. Vi ska snart åka igen. Vi ska åka upp våran andra båt till landet, den ligger just nu i Skanstull. Jag bloggar när jag kommer ut till landet igen. Puss&Kram

sv:okej,väntar på alvas mamma:D!

allt bra?:)

josefine

Okej. Allt är bra (:

Vad gör du ?

♥ majjin.blogg.se

Hej! :D Nu har jag en ny blogg ---> majjin.blogg.se <--- om du vill fortsätta följa mig :) gamla bloggen: ---> pinkpiercing.se <---



allt bra med dig annars? ^^

SelenaGomezSwe

sv: okej, kollar på youtube klipp hehe :P

M E R E I

- nej :)! kram!

Jossan

Åh, det är så sjukt fint på västkusten!

Jag är nästan där varje sommar :)



Härligt å åka båt! :D



sv.Aw, tack! :DD

Jessica

Idag har jag legat & solat lite och sen for jag till farmor :) sjdå?

toves träningsblogg

:) Åh tack



jag sitter o kollar på tv har precis varit ute och sprungit. Missade precis regnet, vad har du själv för dig?

Emilia

Trevlig blogg!



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varann's bloggar. Liksom du kommenterar på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid roligt, ellerhur? :)

ronja

sv: tack :D

fin bild!

Lisa

sv: okej (: jag har varit med kompisar idag :P

har du haft en bra dag?<3

Foton av Emma

Hoppas du får en trevlig kväll!:)

sofia

okejj, härligt! :D

Anonym

tack själv!! :D



vad gör du i helgen?

Amanda Jonsson

Svar: tack för kommentaren! :)) hoppas du får en fin helg!

sanashaba'

sv; hahha nej men det har inte jag heller.. VERKLIGEN inte :D

Johanna

Svar : Yes sjukt gott med jordgubbar :D

dreamsandthoughts ☆

jo de är bra :D

thegirls

sv: följer dig nu !

m'

Vad ska du göra imorgon då?:D

kram

Gabbe

sv: tack ^^

felicia

så lite så :D

PJOHANNAS

fin blogg! allt bra? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

önskade mig ju ingenting.. ^^

Cecilia ♥

Sv; Tack sweetie :) ♥

Lisa

Länge sen nu sötan! hur mår du?<3

kram



www.raawhr.blogg.se

Sophie' PH♥TO

- yes han är ett ass.. men nu är det slut på de, inge mer adde och sofie.. det är över nu :'( han vill bara vara vänner sa han tidigare ikväll :'( <3

dreamsandthoughts ☆

inte så mycket :D sj ?

felicia

ja :D

PJOHANNAS

» SVAR: bara bra här :)

Cecilia ♥

Sv; As gott ! :D ♥

Anonym

underbar bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: